firewall staat uitgeschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

meljohan

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2009
Hallo, mijn firewall staat automatisch uitgeschakeld als ik de pc aanzet.Vanalles al gecontroleerd;bij cysteembeheer-services staat hij gewoon automatisch aan...wat kan ik doen??? groetjes, Mel.:)

Over welke firewall hebben we het? Windows? En hoe ben je er achter gekomen dat hij niet werkt?

Over welke firewall hebben we het? Windows? En hoe ben je er achter gekomen dat hij niet werkt?

Windows firewall...keek toevallig bij firewalls en zag dat hij uitstond. Elke keer als ik hem opstart, staat hij opnieuw uitgeschakeld...

Als je nou naar het configuratie scherm gaat en klikt daar op Windows Firewall. Vervolgens ga je daar naar instellingen wijzigen en dan naar het tabblad geavanceerd. Wat staat daar aangevinkt?

Als je nou naar het configuratie scherm gaat en klikt daar op Windows Firewall. Vervolgens ga je daar naar instellingen wijzigen en dan naar het tabblad geavanceerd. Wat staat daar aangevinkt?

Deze staat dan uitgeschakeld..dat is het hem juist..:rolleyes:

Maar als je hem DAAR inschakelt en niet gewoon bij de firewall blijft het dan wel staan?
Dus puur bij het tabblad geavanceerd.

Ik zal eens gaan zoeken voor je.
Wordt vervolgd.
Wel besturingssysteem heb je?

Welke versie precies van Norman? Norman Security Suite soms??

Antivirus pakketten waarin een firewall is ingebouwd schakelen de Windows-firewall gewoonlijk zelf uit.
Dat is niet zonder reden, het geeft vaak problemen als je twee firewalls hebt draaien.

Kijk eens bij Configuratiescherm - beveiligingscentrum, wat staat daar bij het onderdeel "firewall"?

Laatst bewerkt:
Antivirus pakketten waarin een firewall is ingebouwd schakelen de Windows-firewall gewoonlijk zelf uit.
Dat is niet zonder reden, het geeft vaak problemen als je twee firewalls hebt draaien.

Vandaar ook mijn vragen!:p

Kijk eens bij Configuratiescherm - beveiligingscentrum, wat staat daar bij het onderdeel "firewall"?

dus het kan geen kwaad?? Heb inderdaad norman security suite

Dan staat de Norman firewall aan en daardoor (correct!) de Windows firewall uit!!
Niets aan doen dus!

Toch even een opmerking.
Ik heb Kaspersky en toch geeft het beveiligings centrum aan dat de firewall actief is alleen in dit geval is het dan Kaspesrky i.p.v. de Windows Firewall maar tot zover ik weet moet hij wel aangeven dat er één actief is.

Toch even een opmerking.
Ik heb Kaspersky en toch geeft het beveiligings centrum aan dat de firewall actief is alleen in dit geval is het dan Kaspesrky i.p.v. de Windows Firewall maar tot zover ik weet moet hij wel aangeven dat er één actief is.

oke! Bedankt voor alle moeite!!
groetjes, Mel.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan