HTC Touch Diamond & Wi-Fi

Status
Niet open voor verdere reacties.

HypToniZe

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2006
Hallo,
Ik heb sinds gisteren een HTC Touch Diamond in mijn bezit met een Vodafone abbonement. Door eerdere ervaringen heeft mijn vader gevraagd aan Vodafone internet via GRPS uit te schakelen.
Maar deze mobiel heeft wel beschikking over Wi-Fi, en ik heb dan ook verbinding gemaakt met mijn draadloos internet hier thuis (Router: digiconnect, ISP: Ziggo), maar als ik via Opera Mobile of Internet Explorer wil surfen, kan ie toch niet verbinden. Mogelijk is dat hij toch nog steeds probeert via GRPS verbinding te maken, maar ik krijg dit niet naar Wi-Fi omgezet. Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.

Dankjewel voor je snelle reactie.
Ik heb precies gedaan wat daar stond, maar nog steeds geen resultaat.
Het ligt trouwens aan mijn telefoon, want via mijn PC heb ik wel gewoon verbinding.

en anders hier even kijken.
website htc
Dat was de eerste site waar ik keek, maar ook daar staat geen oplossing.

Laatst bewerkt:
en in je telefoon heb je bij de commanneger wel wifi aanstaan.

Ja. Zoals ik hierboven al zei, ik heb wel gewoon verbinding met mijn router, maar toch kan ik geen websites opvragen.

Zonde om zo'n telefoon te nemen zonder internet abbonement.
Ik heb de diamond pro en ik heb nog nooit een telefoon/pda die zoveel gebruik van internet kon maken, en nog wel zo snel ook bij vodafone.
In belgie maakte ik gebruik van wifi op een vacantie park , en om zeker te zijn dat het niet via telefoon ging schakelde ik het telefoon gedeelte uit en kon zo lekker internetten.
Verder heb ik eens gekeken bij start-instellingen-tabblad verbindingen- netwerk geavanceer,,, mischien moet je daar hsdpa uitschakelen.

Zonde om zo'n telefoon te nemen zonder internet abbonement.
Ik heb de diamond pro en ik heb nog nooit een telefoon/pda die zoveel gebruik van internet kon maken, en nog wel zo snel ook bij vodafone.
In belgie maakte ik gebruik van wifi op een vacantie park , en om zeker te zijn dat het niet via telefoon ging schakelde ik het telefoon gedeelte uit en kon zo lekker internetten.
Verder heb ik eens gekeken bij start-instellingen-tabblad verbindingen- netwerk geavanceer,,, mischien moet je daar hsdpa uitschakelen.

Ja! Hij werkt. Dankuwel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan