mulitmedia hd op tv aansluiten, welk bestand voor dvd menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

shadow1975

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2009
Hallo allemaal,
Ik heb een multimedia disk van Dana-Elec (so speaky 500gb) gekocht, deze speelt geen iso dus ik zet de mappen audio en video ts erop, open de map video ts, net zoals ik dit op mijn computer zou doen en selecteer het bestand video ts.

Als ik echter op de computer een film kijk, krijg ik gewoon de gebruikelijke intro-filmpjes en vervolgens het dvd menu om bijv. ondertitels in te stellen of extras te bekijken.

Selecteer ik echter de video.ts file op mijn mediadisk dan begint de film direct en krijg ik niet de keuzemenu's die er wel horen.
Iemand enig idee hoe ik dit opk kan lossen?

Hallo allemaal,
Ik heb een multimedia disk van Dana-Elec (so speaky 500gb) gekocht, deze speelt geen iso dus ik zet de mappen audio en video ts erop, open de map video ts, net zoals ik dit op mijn computer zou doen en selecteer het bestand video ts.

Als ik echter op de computer een film kijk, krijg ik gewoon de gebruikelijke intro-filmpjes en vervolgens het dvd menu om bijv. ondertitels in te stellen of extras te bekijken.

Selecteer ik echter de video.ts file op mijn mediadisk dan begint de film direct en krijg ik niet de keuzemenu's die er wel horen.
Iemand enig idee hoe ik dit opk kan lossen?

hoi hoi

gewoon de map selecteren van welke film je wil zien en dan op de afstandbediening het knopje DVDplay drukken en niet op enter.
Succes.

weet jij mischien hoe ik 5.1 geluid of dts geluid krijg via mijn surroundsysteem ?

Groetjes koekkie

weet jij mischien hoe ik 5.1 geluid of dts geluid krijg via mijn surroundsysteem ?

Welkom op Helpmij.:)

Stel jou eigen vraag even in een eigen gemaakte topic. je hebt dan meer kans op een antwoordt. Daarbij is het niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic.

Hey dat werkt dus niet bij mij, die play knop.
Ik zet dat ding aan en in het scherm verschijnt:
Root en daaronder de mappen van de films die er op staan.
Ik ga op de map van film -x- staan druk op de pay dvd knop en de map opent:
Dan zie ik de video_ts.bup en de video_01 enz.enz. staan, er begint niks af te spelen
Druk ik op een van de bestanden gebeurt er niks, tenzij ik de enter toets gebruik, maar dan kan ik dus geen gebruik maken van de dvd opties.
Ik krijg ook het .ifo bestand niet in beeld, alleen de .bup denk dat dat er mee te maken heeft, maar wat? Als ik via mijn pc kijk zie ik wel de ifo staan...
Hoe zit dat bij jou dan?
(En wat jou geluid betreft, jekunt hem dacht ik ook direct aansluiten op je surround set en zo....)

Laatst bewerkt:
Hey dat werkt dus niet bij mij, die play knop.
Ik zet dat ding aan en in het scherm verschijnt:
Root en daaronder de mappen van de films die er op staan.
Ik ga op de map van film -x- staan druk op de pay dvd knop en de map opent:
Dan zie ik de video_ts.bup en de video_01 enz.enz. staan, er begint niks af te spelen
Druk ik op een van de bestanden gebeurt er niks, tenzij ik de enter toets gebruik, maar dan kan ik dus geen gebruik maken van de dvd opties.
Ik krijg ook het .ifo bestand niet in beeld, alleen de .bup denk dat dat er mee te maken heeft, maar wat? Als ik via mijn pc kijk zie ik wel de ifo staan...
Hoe zit dat bij jou dan?
(En wat jou geluid betreft, jekunt hem dacht ik ook direct aansluiten op je surround set en zo....)

Ik kopieer me hele map van de film naar de externe schijf.
bv de map "Rambo".In de map rambo zitten dan weer 2 mappen audio ts en video ts.
Ik zet dat ding aan en zie 4 opties. Foto-muziek-video en file.
Selecteer "file"
Net als jij zie ik root staan met de mappen van de films eronder.ik selecteer de map van de film "Rambo" en druk op het knopje play dvd op de afstandbediening en de film begint gelijk met afspelen.Dan krijg je dus ook het dvd menu en met de navigatie en enter toetsen van de afstandbediening kan je daar doorheen bladeren.

Succes en als het niet lukt dan heb ik eventueel de nederlandse beschrijving in pdf formaat

Ik zet dat ding aan en zie 4 opties. Foto-muziek-video en file.
Selecteer "file"
Net als jij zie ik root staan met de mappen van de films eronder.ik selecteer de map van de film "Rambo" en druk op het knopje play dvd op de afstandbediening en de film begint gelijk met afspelen.

Ok die mappen foto-muziek-video heb je zelf aangemaakt of niet want die moest ik zelf maken.
En als ik op de filmmap ga staan en druk op play dvd opent de map en zie ik de files staan, pfff, video ts bup etc.snap er niks van, dacht eerst dat hij kapot was maar heb hem omgewisseld en weer t zelfde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan