Geen geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
ik heb mijn moeder haar pc opnieuw geinstalleert omdat ik er geen geluid uit hoorde komen.
Maar nu komt er nog niks uit. Alles werkt correct. Alleen geeft het aan dat er geen geluids apperatuur is. Maar als ik een headset via USB gebruik doet die het wel hoe moet ik hier geluid uit krijgen :(?

Is je audio driver wel goed geïnstalleerd? (en is er eigenlijk al een geïnstalleerd?

Welk merk van computer is het? Dan kan je eens naar de website gaan van je computer (bvb. HP, ASUS, DELL, ..), en meestal vindt je de nodige drivers daar wel.

Welk merk van computer is het? Dan kan je eens naar de website gaan van je computer (bvb. HP, ASUS, DELL, ..), en meestal vindt je de nodige drivers daar wel.

ASUS is het denk ik want heb net alle driver zitten installeren van ASUS heb net namelijk haar pc opnieuwgeinstalleert

He?
Ik heb hem gedownload
maar dan krijg ik een map
die ik niet kan openen?

Ik weet niet welk besturingssysteem je hebt, maar je moet eens naar besturingspaneel -> geluid, speech en geluidsystemen of zoiets -> en dan naar speaker instellingen. Je moet dan eens controleren of er in audio device iets staat. bvb. sigmatel audio of iets anders natuurlijk.

Ik weet niet welk besturingssysteem je hebt, maar je moet eens naar besturingspaneel -> geluid, speech en geluidsystemen of zoiets -> en dan naar speaker instellingen. Je moet dan eens controleren of er in audio device iets staat. bvb. sigmatel audio of iets anders natuurlijk.

Ik heb Windows XP :P dus kan het in die taal of heb jij ander bestuurings systeem?

ik heb Xp. Soms moet je wel eens iets engels vertalen maar dat mag toch geen probleem zijn hoop ik :D

Volgens mij moest die in winrar geopent worden. Maar dan geeft die nog gezeur van kan niet openen?
Weet jij soms wat ik nu moet doen :'(

Als er niets staat, zou dat er normaal op moeten wijzen dat er geen driver geïnstalleerd is. Geef me eens je computernaam: Asus ...

Als er niets staat, zou dat er normaal op moeten wijzen dat er geen driver geïnstalleerd is. Geef me eens je computernaam: Asus ...

Uhm waar kan je dat vinden. :P Want ik kon de computernaam zelf kiezen
Maar dee ik niet en kreeg computer-293nme

Computer:
AMD Athlon(TM) XP 2400+
Kloksnelheid: 2.00 GHz
1 GB ramgeheugen

Model: M4A78 PRO staat er bij die site.
Maar als ik die driver download. Kan ik die map niet open. Misschien jij wel. Zou je hem dan eventueel kunnen uploaden al zou je het misschien kunnen doen.

Laatst bewerkt:
Wat ik bedoel is het bvb. ik heb een Dell inspiron 1720.

Nu is de vraag welk type computer jij hebt?

Installeer eens everest, dat is een programma die alle interesante informatie van je computer eruit haalt. Normaal gezien moet je daar ergens het type computer vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan