utorrent/zyxel

• Onderwerp starter Onderwerp starter wavo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wavo

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
hallo ik ben eindelijk in mijn zyxelP-2602D1A en heb de nrs ingevoerd voor poortforwarding en nu is het driehoekje ineens rood wat moet ik nu doen kan iemand mij dat stap voor stap uitleggen ik ben ook maar een leek op dit gebied please help me gr wim

Hallo,

Weet je eigenlijk wel wat je aan het doen bent? Poorten staan niet voor niets dicht, als je een poort open zet, maak je het een hacker wel heel gemakkelijk.

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Hallo,

Weet je eigenlijk wel wat je aan het doen bent? Poorten staan niet voor niets dicht, als je een poort open zet, maak je het een hacker wel heel gemakkelijk.

theblindman.

Haha, dat gaat echt niet zomaar, dan moet de hacker precies die poort weten, en met een goede firewall kan je hem ook nog buiten houden.

Nu weer ontoppic:

Allereerst ga je naar Utorrent:

-Options
-Preferences
-Connection

Nu vul je bij Port used for incoming connections: 50005

Nu druk je op Apply en dan op Oke.

Nu ga je je poorten in je firewall open zetten,

(Heb je XP)
Ga naar start / mijn netwerklocaties zie je staan, klik met rechtermuisknop erop dan eigenschappen / je ziet een pctje / klik met rechtermuisknop op pctje / eigenschappen / geavanceerd / instellingen / uitzonderingen / poort toevoegen .

(Heb je vista)
Kijk even hoe je er komt bij deze link,,, wel gewoon de info invullen die hieronder staan http://windowshelp.microsoft.com/Windows/nl-NL/help/4da18300-9044-47b6-9038-595c78db81ab1043.mspx )

bij naam: Utorrent1

poortnummer: 50005

en dan TCP en dan oke

Nu doe je nog keer poort toevoegen, alles gewoon hetzelfde maar nu doe je UDP aanvinken en dan oke

Nu herstart je je pc

-----------------------------------------------------------------------------
NU GAAN WE POORTEN IN JE ROUTER OPEN MAKEN
--------------------------------------------