Geen geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Ik heb geen geluid. Tja wat moet ik er bij zeggen
Hij heeft me ATI video kaart driver. Vind ik raar want daar hoort die niet op aftespelen. Maar ik heb nergens een CD van de soundcard? Weet iemand waar ik die driver kan vinden?

Elke geluidskaart moet een fabrikant hebben, anders kan hij nooit in je pc terechtkomen ;)

Kijk eens op de website van de fabrikant van de pc zelf of van die van het mobo

Ik heb geen geluid. Tja wat moet ik er bij zeggen
Hij heeft me ATI video kaart driver. Vind ik raar want daar hoort die niet op aftespelen. Maar ik heb nergens een CD van de soundcard? Weet iemand waar ik die driver kan vinden?

Rechtsklik op Deze Computer > Eigenschappen > Hardware , Apparaatbeheer > Besturing voor geluid, video en spelletjes > dan staat je geluidskaart ertussen als het goed is en dan stuurprogramma's(drivers) laten zoeken misschien?

Goed, gooi die pc dan eens open en kijk zelf of er een aparte videokaart inzit of niet. (of kijk aan de achterkant waar de aansluitingen zitten...

Zit er geen geluidskaart in dan zit ie dus onboard en moet je ze gaan zoeken op de site van je mobofabrikant, je mobo kan je waarschijnlijk wel achterhalen veronderstel ik?

Rechtsklik op Deze Computer > Eigenschappen > Hardware , Apparaatbeheer > Besturing voor geluid, video en spelletjes > dan staat je geluidskaart ertussen als het goed is en dan stuurprogramma's(drivers) laten zoeken misschien?

Alleen me Ati Driver maar die komt van me video kaart. Kan u misschien de toepassende driver vinden. :S:S:S:S dit probleem heb ik met me moederhaar pc ook al is gehad bij haar stond haar driver op cd maar bij mij niet.mijn CD die ik heb gekregen heet AMD-nVidia
MAar daar staan geen Audio drivers op. Wel all-in-1 maar daar zit ook geen audio driver bij.
Dus nu weet ik niet meer wat ik moet doen.

moederbordnaam??

je zegt dat het asrock is???

Teminste de CD wel.

Fabrikant : To Be Filled By O.E.M.
Type : Desktop
Versie : To Be Filled By O.E.M.
Serienummer : To Be Filled By O.E.M.
Asset : To Be Filled By O.E.M.

Product : To Be Filled By O.E.M.
Versie : To Be Filled By O.E.M.
Serienummer : To Be Filled By O.E.M.
Unique ID : 00020003-00040005-00060007-00080009