Problemen met de hardeschijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bob1890

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jan 2009
Ik ben een nieuwe lid , en als ik dit topic hier niet mocht plaatsen sorry mods :)

Het probleem is als volgende :

Ik heb pas ( sinds 1 maand ) weer een nieuwe harde schijf die oude harde schijf was gecrashed. Toen ik een nieuwe harde schijf had , ging ik weer lkkr muziekjes downloaden maar ik kreeg al snel veel Trojaanse paard **** op me AVG 8.0 versie en ook kreeg ik veel ongewenste programma's om m'n computer. Omdat ik AVG niet zo goed vond wachtte ik nog maar op MC Afeee want dat duurde nog al lang, dus had ik besloten om Lime wire maar even er af te halen , ook kreeg ik erg veel fout meldingen ( toepassing fouten ).
en de pc liep er veel vast terwijl er nog niet zo lang een nieuwe harde schijf in zit. ook tijdens het internette krijg ik veel foutmeldingen en open de pc als ik internet veel nieuwe tabladen. Afgelopen Vrijdag wou ik mijn Pc opstartte en toen kwam ik in me log in scherm , en ging prima maar toen ging me pc m'n persoonlijke intstellingen openen en dat duurde wel 10 min bleef hij op het blauwe scherm staan van persoonlijke instellingen laden, toen ik 2 x op toepassingfouten OKE drukte ging me pc aan en tot mijn verbazing was alles al opgestart op m'n buraublad ( msn ectra) toen ik er eindelijk door kwam. DIt is tot op de dag niet veranderd en de pc blijf veel vast lopen, als ik op start krijg ik ook berichten van RUNDLE ( 3 maal ) en DEP

Mijn vraag is herken iemand het probleem ? en hoe ik dit eventuueel kan oplossen , het vreemde is dat ik misshcien maar 3 liedjes heb gedownload , en de harde Schijf maar 5 weken oud is ( waarvan ik de pc 4 weken gebruik) :rolleyes:

Om iets zinnigs te kunnen zeggen moeten we toch wel meer weten van je computer..
Welk besturingssysteem gebruik je (xp/vista, 32/64 bit)?
Welk moederbord gebruik je?
Welke harde schijf zit erin?

P.S.: dit hoort meer thuis in het harde schijven gedeelte, heeft niks met je bios te maken.. Kan iemand dit even verplaatsen? :rolleyes:

Om iets zinnigs te kunnen zeggen moeten we toch wel meer weten van je computer..
Welk besturingssysteem gebruik je (xp/vista, 32/64 bit)?
Welk moederbord gebruik je?
Welke harde schijf zit erin?

P.S.: dit hoort meer thuis in het harde schijven gedeelte, heeft niks met je bios te maken.. Kan iemand dit even verplaatsen? :rolleyes:

Dell Dimenison 3100 XP 32 volgens mij meer weet ik er niet van :(

This nu zo erg aan het worden dat ik misschien zo door het raam ga gooie irritant ding.
( zit nu op andere pc)

Ah, een XP dingetje.
Ik neem aan dat je een SATA harde schijf hebt gekocht. Als je dit niet weet kun je even kijken of er een rood kabeltje van ong. 1 cm breed aan je harde schijf zit, zo ja, heb je een SATA schijf.
Heb je hier de drivers voor geinstalleerd of heb je hem erin gepropt en verder niks aan gedaan?

Ah, een XP dingetje.
Ik neem aan dat je een SATA harde schijf hebt gekocht. Als je dit niet weet kun je even kijken of er een rood kabeltje van ong. 1 cm breed aan je harde schijf zit, zo ja, heb je een SATA schijf.
Heb je hier de drivers voor geinstalleerd of heb je hem erin gepropt en verder niks aan gedaan?

Ik heb het gewoon bij een PC maker laten doen , hij heeft alles geregeld behalve dingen zoals Mircosoft Home Edion enzo de rest heeft die vent gedaan :confused:
ben niet zo handig ik ga er niet aan sluitelen :)

Dan zou ik even contact opnemen met je pc boer om te vragen wat ie er mee heeft gedaan. Als het een SATA schijf is kan ie de drivers daarvoor vinden op de cd van je moederbord. Aangezien jouw pc boer dat er allemaal in heeft gepropt zal ie er wel een cd van hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan