(snel)Koppelingen werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toonveld

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
wie kan mijn helpen???
Omdat een van mijn computers langzaam was geworden heb ik hem opgeschoond via o.a. RegCleaner (vertaald door Johan Vreugdenhill )
daar heb ik een en ander verwijdert, teveel waarschijnlijk
nu werkt er geen enkele koppeling niet meer
dus niet op het buro blad maar ook niet via start programma's
ook als ik via C naar bepaalde programma's ga werk het niet
ik zal wel een sleutel of zo verwijdert hebben
wie kan mij helpen
heel erg bedankt
Groetje Toon

Hoi,

Mogelijk kan je terug naar een eerder herstelpunt voordat je met RegCleaner aan de gang ging.
Installatieherstel vanaf je windows-cd zal slechts gedeeltelijk je probleem verhelpen vrees ik.

koppeling werken niet

bedankt voor uw reaktie
maar dit werkt ook niet want deze koppeling is ook weg
nog een ander voorstel !!
alvast bedankt

als je opstart in veilige modus heb je dan hetzelfde probleem of geraak je dan misschien wel bij systeemherstel. Misschien kan je bij het opstartscherm naar veilige modus ook kiezen voor "laats werkende configuratie".
success

Helaas werkt ook niet

bedankt voor je reaktie
maar ook in veilige modus heb ik alles geprobeerd wat mogelijk was.
hier is geen verschil met normaal modus
lijkt wel of de sleutels of zo weg zijn
geen enkel snelkoppeling werkt meer op geen enkel plaats.
bedankt

En kan je ook niet kiezen voor "laats werkende configuratie" bij het opstartscherm voor veilige modus?

Hoi,

Rest nog de optie om vanaf je installatie-cd van XP een installatieherstel te doen.
Let wel, hierbij gaan géén eigen gegevens verloren maar wél als je een herinstallatie doet!

Kun je nog bij uitvoeren komen ( windows toets + R ) ? Zo ja, typ dan in %SystemRoot%\system32\restore\rstrui.exe en druk op enter. Voila, systeemherstel :thumb:

Anders zoals hierboven gezegd wordt even installatieherstel draaien.

wie kan mijn helpen???
Omdat een van mijn computers langzaam was geworden heb ik hem opgeschoond via o.a. RegCleaner (vertaald door Johan Vreugdenhill )
daar heb ik een en ander verwijdert, teveel waarschijnlijk
nu werkt er geen enkele koppeling niet meer
dus niet op het buro blad maar ook niet via start programma's
ook als ik via C naar bepaalde programma's ga werk het niet
ik zal wel een sleutel of zo verwijdert hebben
wie kan mij helpen
heel erg bedankt
Groetje Toon

Klik met de rechtermuisknop op een leeg gebied op het bureaublad en klik vervolgens op Eigenschappen.
Open het tabblad Instellingen in het dialoogvenster Eigenschappen voor Beeldscherm.
Selecteer in de lijst Kleurkwaliteit een andere kleurdiepte dan de huidige. Als de huidige instelling voor de kleurdiepte bijvoorbeeld Hoogst (32 bits) is, klikt u nu op Gemiddeld (16 bits).
Wanneer u wordt gevraagd of u de nieuwe instellingen wilt behouden, klikt u eerst op Toepassen en vervolgens op Ja.
Selecteer in de lijst Kleurkwaliteit de oorspronkelijke kleurdiepte, klik op Toepassen en vervolgens op Ja.
Klik op OK om het dialoogvenster Eigenschappen voor Beeldscherm te sluiten.

Computer Rust

Klik met de rechtermuisknop op een leeg gebied op het bureaublad en klik vervolgens op Eigenschappen.
Open het tabblad Instellingen in het dialoogvenster Eigenschappen voor Beeldscherm.
Selecteer in de lijst Kleurkwaliteit een andere kleurdiepte dan de huidige. Als de huidige instelling voor de kleurdiepte bijvoorbeeld Hoogst (32 bits) is, klikt u nu op Gemiddeld (16 bits).
Wanneer u wordt gevraagd of u de nieuwe instellingen wilt behouden, klikt u eerst op Toepassen en vervolgens op Ja.
Selecteer in de lijst Kleurkwaliteit de oorspronkelijke kleurdiepte, klik op Toepassen en vervolgens op Ja.
Klik op OK om het dialoogvenster Eigenschappen voor Beeldscherm te sluiten.

bedankt voor je reaktie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan