Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker72

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2008
Beste helpmij gebruikers,

ik wil mijn oude computer (Windows 2000) als ftp server laten dienen, alleen zit ik met een ernstig probleem namelijk; de computer waar ik de server op wil zetten is behoorlijk oud, dit is verder geen punt maar nu komt het; ik wou me internet kabel erin doen maar toen kwam ik tot de ontdekking dat deze computer geen plaatst heeft voor internet kabels, hij ondersteund alleen maar (weet niet hoe je het noemt) telefoon lijnen. Is er een mogelijkheid deze computer toch (via kabel) met internet te verbinden?

Alvast bedankt!

naar de winkel gaan, netwerkkaartje kopen, pc openschroevn en modem varvangen door netwerkkaart, Kosten +/- 15 euro schat ik.

Heb hier nog ongeveer 100 pci netwerk-kaartjes liggen!!!

Kan je er niet gewoon een netwerkkaart in doen dan?

Bedankt voor je reactie!

Maar....

Wil hem niet draadloos laten werken. Dit omdat me snelheid dan minder word en dat niet aangenaam is voor waar ik hem voor wil laten dienen.
Iemand?

Wie heeft het hier over draadloos dan???

Gewoon een netwerkkaart......met RJ 45 aansluiting.

Wie heeft het over draadloos dan??? Gewoon een PCI kaartje met LAN aansluiting!

dlink_dfe-530tx.jpg

Wie heeft het over draadloos dan??? Gewoon een PCI kaartje met LAN aansluiting!

Oh :eek:. Dat wist ik niet :o .. Maar ik heb eerlijk gezegd niet zoveel verstand van hardware. Zouden jullie me kunnen vertellen waar ik precies de netwerk kaart moet plaatsen? En; maakt het niet uit wat de specs zijn van die computer?
Alvast bedankt!

Er zijn meer aansluitingen dan alleen internet op dat kaartje! Kan dat geen kwaad als ik die vervang voor maar een aansluiting? Of; kan ik niet gewoon allen kaartjes laten zitten en een nieuwe ergens anders erin doen. Ik heb hem namelijk net open geschroefd en ik zie dat er meerderen pci slots zijn.
Hopelijk kunnen jullie mij nog een beetje volgen!
Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Gewoon alles laten zitten en het netwerk kaartje bijplaatsen in een leeg PCI slot

Meestal wel ja, heel soms zit er een stukje software bij op cd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan