Programma's sluiten onverwachts

Status
Niet open voor verdere reacties.

MatrixDuck007NL

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2008
Hallo,Ik eb een Windos XP home edition laptop en ik heb er niks vreemds mee gedaan....
Maar de laatste tijd sluiten programma's zoals internet xplorer en Firefox, msn en meer opeens af als je ze opstart of als ik op een site kom...
Heeft iemnd hier een oplossing voor ligt dit aan een virus ofwat?

Groetjes, MatrixDuck007NL

ik raad hitman pro af dit is zelf een programma dat alles kapotmaakt er zijn betere zoals
search and destroy en ad-aware

ik raad hitman pro af dit is zelf een programma dat alles kapotmaakt er zijn betere zoals
search and destroy en ad-aware

Heb jij die ervaring met Hitman Pro versie 2 of 3? Want met beide heb ik zelf geen slechte ervaringen. Versie 2 maakt zelfs oa gebruik van de 2 programma's die jij noemt.

Daarnaast zag ik dat de vraag aangegeven is als opgelost. Ik vraag me af waarom.
MatrixDuck007NL is dit probleem echt opgelost?? En zoja hoe is dit gedaan?
Op die manier kunnen andere mensen jouw oplossing ook gebruiken :-).

Heb jij die ervaring met Hitman Pro versie 2 of 3? Want met beide heb ik zelf geen slechte ervaringen. Versie 2 maakt zelfs oa gebruik van de 2 programma's die jij noemt.

Daarnaast zag ik dat de vraag aangegeven is als opgelost. Ik vraag me af waarom.
MatrixDuck007NL is dit probleem echt opgelost?? En zoja hoe is dit gedaan?
Op die manier kunnen andere mensen jouw oplossing ook gebruiken :-).

deze site is gemaakt door een stel van de beste in nederland
http://www.tweakwindows.nl/tweaks/internet-en-netwerk/1398/Hitmanpro-juist-gevaarlijk.html

en deze vond ik nog bij google

http://www.security.nl/artikel/23861/"Hitman_Pro_3_gevaarlijk_voor_gebruikers"_Update*.html

welke versie ik(eigenlijk mijn pa) had weet ik niet maar na een tijdje ging alles al fout

en zeker even de oplossing poste wel zo handig voor andere ja :thumb:

deze site is gemaakt door een stel van de beste in nederland....

Hmmmmz Bron? want ik heb wat van de handleidingen doorgelezen maar ik vind de kwaliteit niet getuigen van "Van de hand van een stel van de beste"

Daarnaast ben ik altijd op de bres gesprongen voor Hitman pro aangezien dhr Lohman vergruist word en werd door een paar mensen die het daadwerkelijk zelf bekeken hadden en duizenden die ze napraatten.

Maar van de wolk die hij in 3 heeft ben ik niet zo gecharmeerd. (vanuit een privacy oogpunt)
Daarnaast weet ik niet of ik wil betalen voor een stuk software wat een scipt is wat andere programma's gebruikt...

daar heb je gelijk in betalen is niks maar er zijn andere manieren;) en dat is nu net wat je zecht een script die andere (gratis) programma's laat draaien kan je zelf ook en dan zonder wolk:D

Opelost

Ja hij is opgelost:D
Hitman pro 3 had al snel een kido worm, tracking cookies, een vundo trojan en nog wat andere ook heb ik voor de zekerheid nog een scan gedaan met maleare anti malware bytes en norman security suite 7.00 allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan