Trial versie?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sims
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sims

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 aug 2008
Als je zegmaar een programma download, (in mijn geval, multitranse) Dan heb je een proefperiode van 15 dagen (inmiddels bij mij al 12 dagen.) Maar al verwijder ik het programma, en laat ccleaner het register opschonen en installeer hierna opnieuw Multitranse dan gaat die niet opnieuw naar 15 maar dus gewoon waar ik gebleven was.

Hoe kan dit? Zit het programma zo diep in mijn register dat die weet dat ik heb nog 12 dagen mag gebruiken?

Ik denk niet dat dit hier besproken mag worden, aangezien dit uiteindelijk neerkomt op het omzeilen van beveiliging van een programma waarvoor betaald moet worden.

Sorry ;)

Nope, ik benieuwd hoe ze dat voor elkaar krijgen want blijkbaar zijn er na het verwijderen dus nog onderdelen van het programma op me computer.

Dit is idd niet toegestaan en de makers van CCleaner hebben er vast rekening mee gehouden dat er veel applicaties draaien op proefversies. De meeste proefprogramma's ( naar mijn kennis ) hebben geen register vermelding omdat dit te makkelijk te omzeilen zou zijn. Ze maken andere bestanden aan die diep in je pc zitten. Als je het programma graag wilt, koop het of zoek een freeware alternatief ;).

,133:thumb:

ik mag dit niet zeggen, maaar ik doe het toch.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je zegmaar een programma download, (in mijn geval, multitranse) Dan heb je een proefperiode van 15 dagen (inmiddels bij mij al 12 dagen.) Maar al verwijder ik het programma, en laat ccleaner het register opschonen en installeer hierna opnieuw Multitranse dan gaat die niet opnieuw naar 15 maar dus gewoon waar ik gebleven was.

Hoe kan dit? Zit het programma zo diep in mijn register dat die weet dat ik heb nog 12 dagen mag gebruiken?

Hoi ....

'Vroeger' installeerde ik nog we eens een trial op het moment dat ik het nodig had.
Hierna verwijderde ik het weer en gebruikte een herstelpunt om naar de situatie van direct vóór de installatie te gaan.
Maar ik kan me goed voorstellen dat de uitgever van zo'n trial dat inmiddels ook wel weet en daar weer een slimme oplossing voor heeft bedacht ...... én terecht ;)

Nope, ik benieuwd hoe ze dat voor elkaar krijgen want blijkbaar zijn er na het verwijderen dus nog onderdelen van het programma op me computer.

Je zou het programma zo compleet moeten kunnen verwijderen:

Start > Zoeken > Alle bestanden en mappen > Naam programma en/of daarna uitgever invullen > De functie : Uitgebreid aanvinken ( scroll naar beneden ) > Zoeken > De nu gevonden bestanden verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan