vraag over computer merk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Ik heb vandaag een tweede handscomputer kunnen kopen van een betrouwbaar adres van het merk Compaq.Als ik ga naar www.compaq.nl kom ik op een site van HP hoe kan dat? Ik wil graag de gebruiksaanwijzing/handleiding er van proberen te krijgen.Wie kan mij vertellen hoe ik hier aan kan komen bv een e-mail adres van compaq of telefoonnummer van compaq? Bij voorbaat mijn dank.Groet Tunica/Sjaak

Ik heb vandaag een tweede handscomputer kunnen kopen van een betrouwbaar adres van het merk Compaq.Als ik ga naar www.compaq.nl kom ik op een site van HP hoe kan dat? Ik wil graag de gebruiksaanwijzing/handleiding er van proberen te krijgen.Wie kan mij vertellen hoe ik hier aan kan komen bv een e-mail adres van compaq of telefoonnummer van compaq? Bij voorbaat mijn dank.Groet Tunica/Sjaak

Dat klopt, HP heeft namelijk Compaq overgenomen enige tijd terug :) . Dus dat is doodnormaal dat je op de HP site uitkomt, en daar ga je het dan ook wel moeten vinden. Post anders is het type van je Compaq, kunnen we evntueel meezoeken.

Hallo,

Compaq is HP geworden...
Het lijkt me dan wel een oudere laptop?

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Het is inderdaad verwarrend, maar HP gebruikt het merk Compaq ook nog steeds.

Kijk bijvoorbeeld eens deze laptop. Op de afbeelding is duidelijk Compaq te zien, en mogelijk staat op de bovenkant wel iets van een HP maar dat betwijfel ik.

compaq

Hallo JeronimoDeCoole,
Bedankt voor uw antwoord.U vraagt mij gegevens te posten van de pc.Dit is wat ik zie staan: Ser NUM: NL25111527
SYS NUM:x1014T
Model: HP compaq EVO 310
Ik hoop dat dit voldoende is om de gebruiksaanwijzing er van te kunnen vinden.Groet Tunica/Sjaak

Klopt HP maakt gewoon nog laptops die HP Compaq genoemd worden. De naam Compaq hebben ze niet weggegooid.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan