AM3 en gpu

Status
Niet open voor verdere reacties.

qwertyuiop123

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2008
hallo,

heeft het nut om meer geld uit te geven voor een AM3 moederbord, aangezien am2+ ok "AM3 ready" is?

en een grafische kaart is toch zinloos op het moederbord als je zelf een goede derop zet (behalve als je 1tje hebt die in crossfire samenwerkt op het moederbord)?
dus kan ik toch beter bijvoorbeeld de 790X chipset nemen ipv 790GX?

bedankt :)

als je DDR3 op je AM2+ moederbord kan stoppen, dan hoef je er niet in te investeren.

en inderdaad een grafische kaart op het moederbord is nooit veel soeps.

als je DDR3 op je AM2+ moederbord kan stoppen, dan hoef je er niet in te investeren.

en inderdaad een grafische kaart op het moederbord is nooit veel soeps.

is het enige verschil tussen am3 en am2+, dat op het am3 zowiezo ddr3 geheugen zit?

en van die grafische kaart, ik neem de HD4870... maar dan is de grafische kaart op het moederbord dus totaal zinloos?

Laatst bewerkt:
http://tweakers.net/nieuws/58002/msi-toont-twee-am3-moederborden.html
het is niet het enigste verschil, maar wel een van de belangrijkste voor jouw van AM3

voor zover ik de reviews heb gelezen over crossfirex heeft het weinig invloed zeker als je ook nog een 4870 koopt zul je weinig van de onboard videokaart merken.

het is alleen handig als je goede videokaart eventjes kapot is heeft die onboard toch nog een functie.

...
het is alleen handig als je goede videokaart eventjes kapot is heeft die onboard toch nog een functie.

owja niet aan gedacht....

maar ik bespaar liever wat geld en neem dan een AM2+ zonder grafische kaart en geen DDR3 geheugen... mij te duur allemaal :)

bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan