Internet Explorer 7 start niet; pas na afmelden en aanmelden vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArTheMan

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2006
Hallo,

De laatste tijd heb ik steeds het probleem dat als ik de computer heb opgestart en internet explorer wil openen er niks gebeurd. Ook de Google zijbalk laadt niet de gegevens van internet.

Pas als ik via menu start afmelden heb aangeklikt verschijnt ineens wel op de taakbalk en op het scherm internet explorer en startpagina welke meteen worden afgesloten door het afmelden. Als ik opnieuw op Vista inlog/aanmeld is het probleem opgelost en wordt bij het opstarten van internet explorer meteen de startpagina weergegeven.

Wie weet waar dit aan kan liggen. Ik heb zelf het idee dat het iets in Vista moet zijn, omdat door het af en aanmelden het probleem van niet kunnen internetten is verholpen.

Alvast bedankt,
Ar

vraag het Bill Gates anders ff. Die zal het probleem vast wel weten

even verduidelijken:

als je voor het eerst aanmeld, heb je dan wel een internet-verbinding of niet?
en kan je andere programma's wel opstarten?

even verduidelijken:

als je voor het eerst aanmeld, heb je dan wel een internet-verbinding of niet?
en kan je andere programma's wel opstarten?

Hallo, bedankt voor je reactie. Ik heb wel een internetverbinding. Alleen wordt internet explorer gewoon niet opgestart, totdat ik me afmeld dan komt de startpagina in beeld.

In de google werkbalk heb ik zo'n nieuws blokje. Er blijft bij de eerste aanmelding staan wordt geladen.... Na het af en aanmelden staan de nieuwsberichten er wel.

Ik heb geen speciale programma's geinstalleerd de afgelopen weken. Het is in ieder geval erg vervelend om je steeds opnieuw te moeten aanmelden om te kunnen werken.

Alvast bedankt. Gr Ar

raar dat het wel werkt na afmelden en terug aanmelden.

download eens firefox, heb je dan hetzelfde probleem bij de eerste keer aanmelden?

Dit zou moeten helpen

Internet Explorer werkt weer na dit.

Info voor mensen die een probleem hebben met internet Explorer 6 of 7.

Ik ben gegaan naar http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/beta/worldwide-sites.aspx daar kunt u NL versie van internet Explorer 8 downloaden.

Dit downloaden schijn u niet te kunnen met Firefox of Chrome als u dan op de download knop drukt dan valt download link weg.
dus u heb een probleempje omdat internet Explorer niet werkt.

Ga naar de link op een andere Computer met internet Explorer en download IE-8.

Brand dit als data op een CD,
Ga weer naar de probleem PC. en sluit zo veel mogelijk programma`s op de achtergrond uit.
En installeren vanaf de CD en laat alles gewoon door lopen het werkt volautomatisch.
Het zoekt naar problemen repareerd uw probleem en vervangt uw oude IE 6 of 7.

Start daarna uw Computer opnieuw op .
Bij de eerste keer dat u IE-8 opstart krijgt u mogelijkheden voor persoonlijke instellingen. Loop dit ook nog even door .

Klaar alles werkt weer 100% met de nieuwste Internet Explorer 8 !

succes

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan