laptop scherm afkoppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

joejipiejee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jan 2009
Hallo

Ik heb een Acer Aspire , helaas werkt het beeldscherm niet meer ( horizontale strepen enzo )

Nu ja, ik koppel nu mijn laptop aan op een extern scherm .
En dus was mijn vraag kan ik het vaste scherm van mijn laptop loskoppelen ( die kabeltjes doorknippen ? ) en zo ja , hoe ? :confused:

vele groetjes en dank je wel aan iedereen die wil antwoorden :);)
xx

Hallo

Ik heb een Acer Aspire , helaas werkt het beeldscherm niet meer ( horizontale strepen enzo )

Nu ja, ik koppel nu mijn laptop aan op een extern scherm .
En dus was mijn vraag kan ik het vaste scherm van mijn laptop loskoppelen ( die kabeltjes doorknippen ? ) en zo ja , hoe ? :confused:

vele groetjes en dank je wel aan iedereen die wil antwoorden :);)
xx

Wat je nou wilt doen draadjes doorknippen zou ik nooit maar dan ook nooit doen

Wat je nou wilt doen draadjes doorknippen zou ik nooit maar dan ook nooit doen

enig idee :s hoe het dan wel zou kunnen xD want zo 2 schermen op u bureau dat is een beetje irritant xD vooral als er op het 1ne alleen maar storing is :(

Heb je geen garantie meer? want volgens mij draadjes doorknippen lijkt mij niet zo heel verstandig. ;)

Heb je geen garantie meer? want volgens mij draadjes doorknippen lijkt mij niet zo heel verstandig. ;)

euhm hij is anderhalf jaar oud , ... er is dus geen garantie meer :( nu is het 2 jaar maar daar valt deze laptop niet meer onder )

Koop een USB muis en toetsenbord, of draadloos. Stel dan je laptop zo in dat hij niet uitgaat of in slaapstand gaat als je je scherm dichtklapt. Sluit alles aan, doe je scherm dicht, en je hebt een gewone pc.

Van uit je laptop gaan meerdere draden naar je scherm. Dus nooit afknippen.
Voorzichtig demoteren rest je. Een zeer secuur karwei.
Ik heb van de week 2 beeldschermscharnieren van een toshiba laptop vervangen en ben er 3 uren mee bezig geweest.
Je zou ook op internet kunnen kijken of iemand zo'n scherm 2e hands heeft. Meestal zijn dat hobbyisten, die hem voor 35 euro ook voor je erin zetten Ik wens je veel succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan