welke tv abonement

Status
Niet open voor verdere reacties.

kroket

Banned
Lid geworden
30 jan 2009
Hallo,

ik heb momenteel geen tv abonement, en ik zou graag een aanschaffen maar ik weet niet welke.
welke zal ik kiezen? hebben jullie tips of aanraders voormij?

alvast bedankt

kabel, satteliet. digitenne ??
zeg het eens

In tegenstelling tot vele berichten in de media ben ik een zeer tevreden gebruiker van Ziggo.
Zowel internet,telefonie als TV nooit problemen. Wijzigingen en eventuele vragen ( heb ik zelden) zijn in no time behandeld. Weet alleen niet of het in jou regio te krijgen is natuurlijk.

In tegenstelling tot vele berichten in de media ben ik een zeer tevreden gebruiker van Ziggo.
Zowel internet,telefonie als TV nooit problemen. Wijzigingen en eventuele vragen ( heb ik zelden) zijn in no time behandeld. Weet alleen niet of het in jou regio te krijgen is natuurlijk.

maar ik heb alleen tv nodig, de rest heb ik al.

kabel, satteliet. digitenne ??
zeg het eens

Kabel denk ik (ik weet niet wat digittene is)

ik wil o.a. deze zender kunnen ontvangen:
ned1,2,3
rtl3,5,7,8
veronica
sbs
net5
nickolodeon
mtv,tmf
discovery
animalplanet
national geographic

enz.

dus gewoon de standaart zenders

Weet ik ! Ik geef hier alleen mee aan dat ik goede ervaringen met Ziggo heb die dus ook TV aanbied. Heb zelf Digitale TV van hun en ben daar ook over te spreken. Via internet kan ik aanpassen wat ik wil en dat gaat prima zonder vertragingen bijvoorbeeld.

dan ga je naar de kabelboer bij jullie in het dorp en laat het aansluiten.

vertel eens in welk dorp je woont dan zal ik je het adres geven.

Desnoods vraag je aan je buurman van wie hij kabel heeft en dan bel je die even of je gaat naar hun site.
Zo simpel kan het leven zijn.

Voor de kabel zit je aan Ziggo vast want dat is de aanbieder daar.
Dan zal je Digitenne van KPN moeten nemen dan ben je van Ziggo af.
Zelf geen ervaringen mee dus ik kan je verder niet adviseren.

Is wel goedkoop, 7.50 per maand:

http://www.kpn.com/tv/digitenne/wat-is-digitenne.htm?omn_site=1&campaignid=600

Op de site staat dat als je meerdere terlevisies wilt verbinden, dat je dan iets extras moet aanschaffen, en dat kost 3,5 per maand per tv. waar slaat dat nou weer op. ik wil namelijk 3 tv's verbinden. wat een afzetters. is er echt geen andere keuze?

Ik zou het verder niet weten.

oke, toen ik ziggo had besteld kreeg ik een digitale ontvanger, die heb ik nog steeds, als ik nu alleen tv van ziggo neem moet ik dan weer een nieuwe digitale ontvanger aanschaffen(99euro) of kan ik gewoon de huidige gebruiken?

Heb je de smartcard ook nog?
Zo ja, dan hoef je ze alleen te bellen en hem opnieuw te laten activeren.
Lijkt me beter dat je Ziggo even belt voor zulke vragen. 0900-0730 of 0900-1884.

Er zijn ook vaak acties en die ken ik niet uit mijn hoofd.

Heb je de smartcard ook nog?
Zo ja, dan hoef je ze alleen te bellen en hem opnieuw te laten activeren.
Lijkt me beter dat je Ziggo even belt voor zulke vragen. 0900-0730 of 0900-1884.

Er zijn ook vaak acties en die ken ik niet uit mijn hoofd.

ja ik heb de smartcard ook nog. ik zal die nummer bellen.

bedankt voor jullie hulp allemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan