Printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

GORBATJOV

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2001
Hallo allemaal ik heb heb een netwerk met drie comp's 2 bedraad en 1 draadloos.
1 computer heeft vista ultimate 64 en de andere 2 ultimate32.
Deze computers zien elkaar allemaal mappen bestanden enz kan ik allemaal delen en ondeling uitwisselen.
Eerst had ik 1 comp met vista ultimate 64 en 2 comp's wet xp Pro 32 en dat werkte prima.
Op de comp met vista ultimate 64 heb ik een printer zitten op de usb poort, in de oude situatie kon ik vanaf elke comp printen met behulp van een local poort.
Maar nu in de nieuwe situatie dus met alleen vista computers gaat dat dus niet dan geeft ie steeds aan toegang geweigerd .
De andere twee computers zien de printer wel en ook de goede share naam en poort maar ik kan niet verbinden en dus ook nie printen nie.
Als zelf laat zoeken en verbinden vinden ze de printer wel maar kunnen geen verbinding maken wie weet dit op te lossen.
Bij voorbaat bedankt André.

Hij print nu wel maar het duurt ongeveer 5 min voordat ie print is dit te versnellen ?

Is dit het help mij forum of zoek het zelf maar uit forum als er toch geen enkele reactie komt op vragen hoeven we ze ook niet te stellen .

Is dit het help mij forum of zoek het zelf maar uit forum als er toch geen enkele reactie komt op vragen hoeven we ze ook niet te stellen .

dit is inderdaad een helpforum maar de "helpers" onder ons zitten volgens mij ook meestal met een fulltime job(ik ben nog maar een student :P) veronderstel ik en proberen iedereen ook maar zo goed te helpen als ze kunnen maar natuurlijk weten wij (ik allesinds niet) ook niet alles en kunnen we dus ook niet alles gaan oplossen.
--> kijk bijvoorbeeld eens naar mijn vraag in mijn onderschrift/handtekening.
reeds 6 pagina's als ik me niet vergis maar niemand kan me juist vertellen hoe ik het kan oplossen.
Ik verwijt niemand dit natuurlijk want het is niet hun fout dat het niet werkt om mijn word documenten op te slaan.
De fout ligt eerder bij acer vermoed ik maar hulp daarvan is niet te verkrijgen.

maar ja, ok je kan wel printen maar dat duurt 5minuten.
Inderdaad vrij lang maar misschien is dat wel door een hoge activiteit op jouw netwerk of op de pc waarop je printer is aangeschakeld.
Ik weet het niet, het is maar een suggestie want van netwerken weet ik erg weinig van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan