• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

toeslag uren

Status
Niet open voor verdere reacties.

yusuf1983

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
wie o wie kan mij helpen met het maken van een verdeling met toeslag van bepaalde tijdstippen? heb een voorbeeld met uren onderin de excel sheet staan.

alvast bedankt!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
yusuf1983,

Als je Doorzoek dit forum gebruikt en daar zoekt op toeslag uren kom je er zat tegen.
Wellicht staat er ook voor jouw een goed voorbeeld.
Dit is al zo vaak behandeld.

Beste Hoornvan,

klopt er staan er genoeg maar niet met de juiste procenten en tijdstippen die ik wil.
ik weet totaal niet hoe ik dit in elkaar moet zetten. ben al een paar uur aan de gang :confused:

als iemand mij hier bij kan helpen mag iets heel simpels zijn! hoeft ook niet het voorbeeld van mij te gebruiken. maar wel graag met mijn tijden en procenten.

ik ben jullie echt dankbaar!!!!!!!!!!!:thumb:

Waar is die vraag nog geplaatst? Dit bestandje cq. vraag komt bij bekend voor.

In deze tp staat de oplossing pas enkel je ..%tage aan:)

Klopt dit bedstandje heb ik even gebruikt om te laten zien wat ik bedoel,:)

Klopt dit bedstandje heb ik even gebruikt om te laten zien wat ik bedoel,:)

Yusuf1983 , ik begrijp soms niet waarom mensen hun uren willen bijhouden , als je voor een firma werkt worden deze door de personeelsdienst bijgehouden en door een sociaal bureau uitgerekend . Ik begrijp dat jullie een controle willen hebben , maar wat zijn de sociale lasten enz. om jullie loon te berekenen .
Kijk Yusuf op dit forum staan voorbeelden genoeg om aan je vraag te voldoen , maak anders zelf al iets en^post deze waar je vast komt te zitten . Ik wil anders ook wel een kant en klaar bestandje voor mijn gedachte ( probleem ) en het gaat ook over uren ( lees voorbereiding loon ) en facturen berekenen ,maar dan van 27 mensen.

beste trucker10,

ik wil juist dit bestand gebruiken voor 2 personeel.

als het te veel maakt niet uit dan probeer is verder wel maar toch bedankt voor alle aandacht! :thumb:

beste trucker10,

ik wil juist dit bestand gebruiken voor 2 personeel.

als het te veel maakt niet uit dan probeer is verder wel maar toch bedankt voor alle aandacht! :thumb:

Yusuf1983 , in bijlage je bestandje en je vraag op de bladzijde , denk eerst eens rustig na knutsel daarna iets in elkaar en probeer , ff googelen kan ook heeeeeel veeeel opleveren want er staan van die bestandjes op het www.
P.S. van de zondag 24 uur tot de maandag 19 uur ????

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Beste Trucker10,

heb als bijlage toeslagen netjes inelkaar gezet.
mag absoluut heel simpel zijn als hij maar de toeslagen per dag laat zien. bedoel in vakje de %

Hartstikke bedankt!!!!!!

Bijlagen

Beste Trucker10,

heb als bijlage toeslagen netjes inelkaar gezet.
mag absoluut heel simpel zijn als hij maar de toeslagen per dag laat zien. bedoel in vakje de %

Hartstikke bedankt!!!!!!

Yusuf , je moet dubbelewaarden wegwerken ( vereenvoudigen ) bekijk de topic van waar je het bestandje gehaald hebt en kijk wat ik met de % gedaan heb , waarschijnlijk denk ( wil ) jij dat het uurloon incl het % in de cel komt te staan .
Ik ga voor vandaag stoppen , ben al wakker van 5 u deze morgen en moet morgen ook vroeg op .
Knutsel nog wat ik lees het morgenvroeg rond 6 uur wel suc6 ermee.

Bijlagen

Nou bedankt echt geweldig superrrrrrr je bent een schat!!!!!!!
dit is precies wat ik wil!!!
zou je nog 2 dingetjes voor me willen doen???
zou je een kolom kunnen maken hoeveel uur er in een bepaalde procentage is gewerk voor die week???

en een kolom waar ik zelf de pauze voor die dag in kan geven dat hij dat aftrekt van gewerkte uren soms is dat half uur en soms een uur per dag.

ik ben je echt dankbaar!!!!!!!! ik had dit nooit gekund:( :thumb::thumb::thumb:

zie mijn bijlage! antwoord op jou vragen!

Bijlagen

Wil je me a.u.b nog even verder helpen als je tijd gelegenheid hebt? :o:love:

Nou jongens het is 2:16uur in de nacht ik geef het op ik kom er niet meer uit:evil:
moet morgen weer 6:00uur opstaan wordt een hele korte nacht:confused:
mocht iemand mij nog kunnen helpen alle hulp is welkom.

trusten!!!!

Yusuf

Nou jongens het is 2:16uur in de nacht ik geef het op ik kom er niet meer uit:evil:
moet morgen weer 6:00uur opstaan wordt een hele korte nacht:confused:
mocht iemand mij nog kunnen helpen alle hulp is welkom.

trusten!!!!

Yusuf

Yusuf , ik had jouw berichtje deze morgen zien staan , maar door één of andere reden geraak ik draadloos niet meer op de site . post al eens hoever je al gekomen bent kunnen we je helpen , het is wel zo dat je een pauze wil inlassen , denk dan ook goed waar je die pauze wil hebben ( lees in welke periode van % toeslag ) .
Zodus post wat je hebt , laat zien waar je al bent kunnen we je verder helpen.

Beste Trucker10 ,
maakt helemaal niet uit. ik ben eerlijk geweest niet verder gekomen dan aanwijzen en rood maken van wat er niet klopt. ik ben echt een prutser met dit soort dingen :o
neem me niet kwalijk het lukt me echt niet maar jer maakt er wel echt iets moois van zie ik!!!!!!!

dankje!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Beste Trucker10 ,
maakt helemaal niet uit. ik ben eerlijk geweest niet verder gekomen dan aanwijzen en rood maken van wat er niet klopt. ik ben echt een prutser met dit soort dingen :o
neem me niet kwalijk het lukt me echt niet maar jer maakt er wel echt iets moois van zie ik!!!!!!!

dankje!

Yusuf , kijk op blad2 , ik wil graag helpen als jij iets maakt ( in elkaar prutst ) ik heb het simpel gehouden en ga nu eerst mijn wifi ( router ) nakijken blijkbaar is het enkel op deze site dat het probleem zit.

Bijlagen

Beste Daniel,

ik hoop je hiermee een klein beetje op weg geholpen te hebben.
als je iets niet snapt moet je een gil geven. is maar een voorbeeld en ik hoop dat je het een beetje snapt:o

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan