Services.exe opnieuw installeren zonder cd-speler.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bignose

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2002
Beste mensen,

Even een vraagje. Hoe kan je het bestand services.exe van het systeem Windows XP professional opnieuw installeren zonder de XP-cd of cd-speler?

Avé,

Marco.

Beste mensen,

Even een vraagje. Hoe kan je het bestand services.exe van het systeem Windows XP professional opnieuw installeren zonder de XP-cd of cd-speler?

Avé,

Marco.

Als je een iso image hebt of de gehele xp cd hebt gekopieerd zal het moeten lukken ik weet daar zelf ook niks van hoe je dat moet doen maar volgens mij gaat dat niet

Als je een iso image hebt of de gehele xp cd hebt gekopieerd zal het moeten lukken ik weet daar zelf ook niks van hoe je dat moet doen maar volgens mij gaat dat niet

Ik ben er ook bang voor maar ik hoop dat je niet gelijk hebt.

Avé,

Marco.

is dit omdat je cd lezer het niet doet??

zo ja heb ik een idee deed ik zelf ook :)

als je iemand weet die een cd lezer heeft en je hebt een extern harde schijf maar die open en sluit de cd lezer er op aan en het werkt :)

Nee, het gaat om een man die niemand kent met een XP installatie-cd en hij woont voor mij te ver weg om er langs te gaan. Zijn eigen installatie cd is beschadigd. Het gaat om het bestand txtsetup.sys. Die wordt gebruikt voor de cd-speler. Verder geeft de foutmelding iets aan van 'status 8192' en dat de setup zal worden afgebroken.

Avé,

Marco.

Kleine update

Het schijnt dus zo te zijn dat de PC het goed doet en blijft doen zolang hij niet verbonden wordt met het internet of een ander netwerk. Dan blijft hij stabiel.

...maar zodra hij een internetverbinding maakt wordt na een minuut of 20 de PC opnieuw opgestart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan