HP Pavilion dv6000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chantal23

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
Hoi, ik heb een HP Pavilion dv6000. Ik heb hem ongeveer een jaar, en een jaar plezier. Net zet ik hem aan en doet te muis het niet of liep hij vast. Ik kon in ieder geval niks meer doen. Ik heb toen op de aan/uit knop gedrukt en toen ging hij uit. Als ik hem weer aan doe gaan de lichtjes wel branden maar er komt verder geen beeld ofzo. Ik kan dus alleen de lichtjes (in de volumeknopjes bijv.) aan uit doen maar er gebeurd niks?!
:(

Als íe genoeg stroom heeft, zet 'm dan nog eens opnieuw aan en uit. Doet íe dan nog niets, dan uitzetten en tijdens het opnieuw aanzetten continue op de F8 toets drukken.

Als íe genoeg stroom heeft, zet 'm dan nog eens opnieuw aan en uit. Doet íe dan nog niets, dan uitzetten en tijdens het opnieuw aanzetten continue op de F8 toets drukken.

Ook geprobeerd, gebeurt nog steeds niks :confused:

Probeer de laptop te resetten en stroomvrij te maken.
Haal hem van de stroom af, accu eruit, 2 x maal op e startknop drukken, dan wordt het moederbord stroomvrij gemaakt.
Accu er in en opstarten. Dan zal naar alle waarschijnlijkheid de muis het weer doen. controleer ook de pinnetjes van de harde schijf. Haal het geheugen er ook even uit. (voorzichtig) stofvrij maken en opstarten maar.........succes

Hoi, ik heb een HP Pavilion dv6000. Ik heb hem ongeveer een jaar, en een jaar plezier. Net zet ik hem aan en doet te muis het niet of liep hij vast. Ik kon in ieder geval niks meer doen. Ik heb toen op de aan/uit knop gedrukt en toen ging hij uit. Als ik hem weer aan doe gaan de lichtjes wel branden maar er komt verder geen beeld ofzo. Ik kan dus alleen de lichtjes (in de volumeknopjes bijv.) aan uit doen maar er gebeurd niks?!
:(

ik heb net een HP Pavilion dv7 en heb een gelijkaardig probleem...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan