Voeding ventilator draait niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hyperspider

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2009
Hallo allemaal.
Ik heb een vraag.
Als ik me pc aan zet, doet me voeding het wel maar de ventilator niet.
En dan zet ik speedfan aan en daar zie ik temp3: 85 C
Ze zijden tegen mij dat temp3 de voeding was.
dus me vraag wat moet ik doen:confused:?

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Als je de pc aan zet gaat hij niet draaien maar later wel? zo niet heb je een probleem en wat die temps van speedfan betreft die vertrouw ik niet.

Modag

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Als je de pc aan zet gaat hij niet draaien maar later wel? zo niet heb je een probleem en wat die temps van speedfan betreft die vertrouw ik niet.

Modag
hoi
nee hij draait nooit:confused:

Heb jij een oplossing?

Hoi,
Als hij nooit draait dan zou ik er morgen even mee naar een pc winkel gaan, ik weet niet hoe handig je bent maar volgens mij zit die ventilator in de voeding met een stekkertje electrisch aangesloten als je toevallig een ventilator hebt met z'n zelfde stekker hebt zou je die kunnen proberen .
Maar doe dit wel met de stekker uit het stopcontact want je moet de voeding hiervoor openschroeven
Of zit er nog garantie op dan naar de winkel terug

Modag

Ventilator van de voeding draait nooit, dan snel een nieuwe voeding monteren.

Hoi,
Als hij nooit draait dan zou ik er morgen even mee naar een pc winkel gaan, ik weet niet hoe handig je bent maar volgens mij zit die ventilator in de voeding met een stekkertje electrisch aangesloten als je toevallig een ventilator hebt met z'n zelfde stekker hebt zou je die kunnen proberen .
Maar doe dit wel met de stekker uit het stopcontact want je moet de voeding hiervoor openschroeven
Of zit er nog garantie op dan naar de winkel terug

Modag

hoi
nee me game-pc heb ik van marktplaats.
En ik kan me voeding er niet uithalen want me Asus Silent Knight II CPU Cooler zit in de weg en die durf ik zelf er niet uittehalen.

Hoi,

Dus morgen naar pc winkel bij je in de buurt gaan en vragen om een nieuwe voeding te plaatsen.

Modag

ja maar wat voor voeding moet ik kopen?
je moet even kijken hoeveel wat je voeding nu heeft.
opzich maakt het nooit uit hoeveel wat je koopt, als hij er maar boven het aantal watt zit van wat je computer nodig heeft.
een beetje extra is nooit verkeerd, als je later bijvoorbeeld een betere videokaart erin wilt zetten dan is dat erg handig ;)

je moet even kijken hoeveel wat je voeding nu heeft.
opzich maakt het nooit uit hoeveel wat je koopt, als hij er maar boven het aantal watt zit van wat je computer nodig heeft.
een beetje extra is nooit verkeerd, als je later bijvoorbeeld een betere videokaart erin wilt zetten dan is dat erg handig ;)

oke ik heb nu een ANTEC 450 watt
Maar hoe weet ik hoeveel me com nodig heeft?
me videokaart is een Geforce 8800GTS

Antec 450 watt zelfde voeding of van een andergoed merk laten monteren.

Hoi,
Was er al achter kijk naar mijn vorig bericht.

Modag

Laat je geen sweex voeding aan smeren is grote prut zooi.

Hoi.

Maar dat is met voedingen wel anders ik zou het zonde van mij geld vinden en met eventuele meer schade die veroorzaakt kan worden.

Modag

Hoi.

Maar dat is met voedingen wel anders ik zou het zonde van mij geld vinden en met eventuele meer schade die veroorzaakt kan worden.

Modag

oke maar ik denk dat ik gewoon een ANTEC koop
Die zijn best nog wel goed zeggen ze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan