xp opstartscherm defragmenteer teksten

Status
Niet open voor verdere reacties.

plaster

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2009
Hallo,:D
Ik heb een pc van mijn zwager geformatteerd en xp er op gezet dat ging allemaal wonderbaarlijk mooi en was zonder problemen klaar.:thumb:
Ik had nog wat zaken op een usb (cruzer) stick gezet om terug te zetten .Stick werd prima herkend geen vuiltje aan de lucht.:)

Nadat ik een programma (virusscanner NOD) had geinstalleerd vanaf die usb stick en ging rebooten kreeg ik een extra scherm tijdens het opstarten waarin wat teksten over defragmenteren voor bij kwamen.

Ik had de usb stick tydens het rebooten in de pc laten zitten.:eek:
De pc ziet wel de stick nog maar geen data.
De data staat er nog wel op als ik op mijn eigen pc kijk.

Dus,..
-ik wil de data op de stick zichtbaar krijgen en
-de voorbij scrollende teksten over defragmenteren zou ik graag weg hebben.

Anybody help me plse.

Hoi,

Als je niet meer wilt dat hij dat zegt, dan haal je de USB-stick er toch gewoon uit?
of snap ik dat verkeerd?

Hoi,

Als je niet meer wilt dat hij dat zegt, dan haal je de USB-stick er toch gewoon uit?
of snap ik dat verkeerd?

Ja was het leven maar zo makkel;ijke.
Xp zegt het ook als de usb stick er niet in zit.
Ik denk dus dat het een met het ander te maken heeft.
Ik weet alleen niet waar ik het zoeken moet.
wellicht een instelling aanpassen of i.d.

Kijkt u eens of er in de bios instellingen misschien ingesteld staat dat hij wil opstarten vanaf een usb-aparaat.

Dan is het erg logisch dat hij allemaal meldingen geeft dat hij het niet kan vinden.

Kijkt u eens of er in de bios instellingen misschien ingesteld staat dat hij wil opstarten vanaf een usb-aparaat.

Dan is het erg logisch dat hij allemaal meldingen geeft dat hij het niet kan vinden.

Dan zou de pc dat waarschijnlijk ook doen ten tyde van het installeren van xp vanaf dvd.
Dvd staat als eerste in de boot device.Ik heb daarna niets veranderd kan er vanuit gaan dat dit niet uit zichzelf gebeurt,toch?

Laatst bewerkt:
Als je 'n stick in de pc laat zitten tijdens reboot begint hij wel bijna altijd schijfcontrole op de ingeplugde stick te doen maar van dat defragmenteren heb ik nog nooit gehoord,is 't 'n blauw scherm?

Hi Mik,

Het is niet een blauw dos scherm maar net als het windows xp kleur zelf.
Zal xp dan het usb station dan elke keer bij het opstarten opnieuw "controleren " .?

Ik lees ook wel dat er vaker storingen zijn met de cruzer usb stick.ivm de u3 software .Die heb ik er nu afgegooid.

Ergerlijk..ik denk dat ik het maar ff opnieuw formatteer :o ,er staat nu toch nog niets bijzonders op.:rolleyes:

Het lijkt mij ook een goed idee om nog een keer opnieuw te formatteren.

Zorg dat u wel kiest voor goed formatteren en niet voor snel.

Ik heb het systeem opnieuw geformatteerd, op deze manier het moeilijk oplosbare probleem verholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan