E8500 veel te warm !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk je dat ik het terug kan sturen naar Alternate ?
Ze gaan dat toch zien ?

Zeg dat je alles hebt geprobeerd en dat het een DOA is
dan gaan ze dnek ik niet moeilijk doen
Alternate is volgensmij best makkelijk met RMA's

Een paar doorgebrande zekeringetjes gaan ze echt niet merken daar, dat is niet te zien..

Een paar doorgebrande zekeringetjes gaan ze echt niet merken daar, dat is niet te zien..

Zijn mijn zekeringetjes dan doorgebrand ?
en hoe moet ik dat precies doen, mijn moederbord terugsturen ?
Welke stappen moet ik volgens (bv eerst een mail etc ?)

Laatst bewerkt:
Ik zou het absoluut niet weten, ik noemde maar iets.
Zolang er geen diepe krassen, scheuren of iets dergelijks in je moederbord zitten, of in ieder geval duidelijke sporen van schade, kan Alternate er niet zo goed aan zien of je hem zelf hebt gesloopt of dat ie al kapot was toen je hem kreeg.

Ik zou het absoluut niet weten, ik noemde maar iets.
Zolang er geen diepe krassen, scheuren of iets dergelijks in je moederbord zitten, of in ieder geval duidelijke sporen van schade, kan Alternate er niet zo goed aan zien of je hem zelf hebt gesloopt of dat ie al kapot was toen je hem kreeg.

Oké, maar hoe moet ik tewerk gaan om dat terug te sturen ? :p

Als het goed is kreeg je bij de levering een blaadje voor het terugsturen artikelen, zo niet kun je hem hier uitprinten: http://www.alternate.be/misc/rma_formulier.pdf

Die vul je in, plak je op de doos van je moederbord, doet dat ding ook weer in een doosje en propt er een kopie van je factuur in, een beetje opvulling er omheen tegen het stoten e.d. en stuurt hem op naar het adres wat op het rma formulier staat.

Als het goed is kreeg je bij de levering een blaadje voor het terugsturen artikelen, zo niet kun je hem hier uitprinten: http://www.alternate.be/misc/rma_formulier.pdf

Die vul je in, plak je op de doos van je moederbord, doet dat ding ook weer in een doosje en propt er een kopie van je factuur in, een beetje opvulling er omheen tegen het stoten e.d. en stuurt hem op naar het adres wat op het rma formulier staat.

Dus je mobo moet er niet persee in zoals hij geleverd was want die bescherming is al weg, maar ik heb nog wat liggen van in graka.

En hoe zouden jullie dat precies vermelden bij 'Foutmelding en opmerkingen' ?
Mag ik dat zeggen dat ik m'n bios geflashed heb ?

Nee. Gewoon opschrijven dat je niet door je bios heen komt.
Heb ik paar weken terug ook gedaan met mijn mobo en kreeg gewoon een nieuwe mee.

bespreek dit soort oplichterij liever via mail dan via een openbaar forum.
niet dat ik er schuw van ben, maar dit is een pure handleiding voor andere n00bs.

Dus mag dit gewoon heel kort zo:

Als ik de pc opstart geraak ik niet door de bios heen.

bespreek dit soort oplichterij liever via mail dan via een openbaar forum.
niet dat ik er schuw van ben, maar dit is een pure handleiding voor andere n00bs.

Goeie van je Emile.
Rgeerolf, stuur maar even een privé bericht naar me als je vragen hebt over bovenstaande.

'Alleen verenigingsleden en donateurs kunnen priveberichten sturen'

Of doe ik iets verkeerd ? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan