Email berichten van harde schijf overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

azeal

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2009
Hallo ik heb een nieuwe pc gekocht omdat mijn oude computer kapot is gegaan. ik weet niet waaraan het lag maar de hardeschijf doet het nog ik heb hier een verwisselbare schijf van gemaakt. (ik had xp en nu vista)

Ik wil graag mij oude adressenboek en emailberichten terug hebben, hetzelfde geldt voor mijn internet favorieten. Ik heb gezocht op mijn harde schijf en gezocht waar het zou moeten staan C:\Documents and Settings\gebruiker\Application Data\Microsoft\Address Book

ik kwam tot aan: :\Documents and Settings\gebruiker\Application Data\Microsoft\

er stonden wel belangrijke dingen in/op dus graag jullie hulp :)

alvast bedankt.

T.S

Was het niet app. data/microsoft/outlook ?

Welke versie van outlook heb je ?

Geef eens een zoekopdracht op die schijf en laat ook in de verborgen bestanden en mappen zoeken.
Zoek op;

pst

Hoi,

Alle gegevens in Outlook, dus mails, agenda-items, contactpersonen etc. worden opgeslagen in één bestand.
Standaard heet dit bestand OUTLOOK.PST en staat in de volgende map:

C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\ (Windows XP)

Was het niet app. data/microsoft/outlook ?

Welke versie van outlook heb je ?

Hallo bedankt voor de reactie ik heb outlook express 2003
en ik kom tot data/microsoft/office/data en dan heb ik 2 bestanden die opa heten van allebij 2 kb

bedankt T.S

Geef eens een zoekopdracht op die schijf en laat ook in de verborgen bestanden en mappen zoeken.
Zoek op;

pst

Hallo nog bedankt voor de reactie maar ook met die zoekopdracht kan ik niks vinden toch bedankt

T.S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan