temperatuur normaal??

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_Robin

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Hoi,
Ik heb een hp compaq 6715S en volgen mij heb ik een warmte probleem. de laptop staat een kwatiertje aan en ik heb dit gemeten met coretemp:
24248736zi7.png

Zo zit ik met de laptop:
86975476nd6.png

Ik heb nog garantie, zou dit indien dit een probleem is onder de garantie vallen?

Hoi,
Ik heb een hp compaq 6715S en volgen mij heb ik een warmte probleem. de laptop staat een kwatiertje aan en ik heb dit gemeten met coretemp:
24248736zi7.png

Zo zit ik met de laptop:
86975476nd6.png

Ik heb nog garantie, zou dit indien dit een probleem is onder de garantie vallen?

temperaturen zijn wat hoog maar moet kunnen nog(de mijne zitten ook daarbij) het is een laptop dus de koeling is al wat minder maar als je het niet vertrouwt gelijk terugsturen het valt zeker onder de garantie ik ben er te lang mee doorgegaan en uiteindelijk ging het kapot (met temperaturen van 120 celsius) dus het is gewoon garantie

Even offtopic, wat is eigenlijk de gemiddelde toegestane temperatuur... Wat is een mooie temp. ?

Even offtopic, wat is eigenlijk de gemiddelde toegestane temperatuur... Wat is een mooie temp. ?

30 40 graden als hij niks doet is normaal

bij een laptop ligt het aan het type laptop en hoe je hem gebruikt(ik heb de mijne iets van de grond afstaan op een plateua met gaten) en of je een koelmat hebt

30 40 graden als hij niks doet is normaal

bij een laptop ligt het aan het type laptop en hoe je hem gebruikt(ik heb de mijne iets van de grond afstaan op een plateua met gaten) en of je een koelmat hebt
En bedankt voor de snelle reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan