Opeens geen verbinding meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

eddy111

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Hallo,
Ik heb een laptop en 2 desktops met draadloos internet(netgear router). De verbinding liep tot gisteren vlekkeloos. Maar opeens gisteren start ik mijn laptop op en is er geen internetverbinding meer. De laptop ziet het draadloos netwerk wel, maar kan er geen verbinding mee maken. De 2 desktops hebben wel gewoon internet:confused:

Hoe kan ik dit verhelpen?

Mvg Edo

Deze genoemde desktops gaan ook via het draadloze netwerk, of gaan deze mbv een utpkabel?

gaan via het draadloos netwerk

Dat is vreemd, als het een software probleem zou zijn kun je een systeemherstel proberen met je laptop, aangezien het waarschijnlijk niet aan je wireless acces point ligt, kun je nog wel verbinding maken met andere draadloze netwerken?

Dat is vreemd, als het een software probleem zou zijn kun je een systeemherstel proberen met je laptop, aangezien het waarschijnlijk niet aan je wireless acces point ligt, kun je nog wel verbinding maken met andere draadloze netwerken?

systeemherstel zonet gedaan, helaas niet geholpen:(. ik weet niet of ik verbinding kan maken met andere netwerken, omdat hier geen andere netwerken in de buurt zijn.

systeemherstel zonet gedaan, helaas niet geholpen:(. ik weet niet of ik verbinding kan maken met andere netwerken, omdat hier geen andere netwerken in de buurt zijn.

Als je namelijk ook geen verbinding meer kunt maken met andere netwerken denk ik dat het aan je wireless ontvanger in je laptop ligt, zit er zo'n soort van pinpas kaartje in of een vaste netwerkkaart?

Als je namelijk ook geen verbinding meer kunt maken met andere netwerken denk ik dat het aan je wireless ontvanger in je laptop ligt, zit er zo'n soort van pinpas kaartje in of een vaste netwerkkaart?

vaste netwerkkaart.

heb je al even je netwerk driver gechekt? misschien kan het zijn dat je een fout hebt in je netwerk-kaart. ( zo nodig dan vervangen ) succes nog!

wat ook gek is is dat de reden van het niet kunnen verbinden met het draadloos netwerk is: verkeerde netwerkwachtwoord, terwijl ik er al een jaar niks aan veranderd heb. Ook kan ik niet meer op: http://192.168.1.1 komen(kan pagina niet weergeven). Moet ik de router resetten>?

Laatst bewerkt:
wat ook gek is is dat de reden van het niet kunnen verbinden met het draadloos netwerk is: verkeerde netwerkwachtwoord, terwijl ik er al een jaar niks aan veranderd heb. Ook kan ik niet meer op: http://192.168.1.1 komen(kan pagina niet weergeven).

dus je hebt echt helemaal geen verbinding echt niets meer? kom je ook niet meer op een website terecht of gewoon echt niets meer?

heeft resetten van de router nog een kans?

ik zal het wel proberen ja maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik zal het wel proberen .. en aan wat ligt je router gekoppeld en is het een draadlose router?

ik zal het wel proberen ja maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik zal het wel proberen .. en aan wat ligt je router gekoppeld en is het een draadlose router?

me router zit gekoppeld aan een speedtouch adsl kastje en aan een desktop. Het is geen draadlose router

me router zit gekoppeld aan een speedtouch adsl kastje en aan een desktop. Het is geen draadlose router

hmm ja tog maar even proberen te resetten en ook je hoofdmodem en alle netwerk kabels in en uit doen .. en als dat allemaal niet baat je wireless kaart controleren en anders dan tog maar even een nieuwe kopen,:thumb:

mr waaraan is dan te wijten dat ik ook met de desktops niet meer op 192.168.1.1 kan komen(kan pagina niet weergeven)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan