• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens overnemen in een ander document

Status
Niet open voor verdere reacties.

cox00077

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb twee documenten in Excel 2007.
Document met klanten en een document factuur.
In het klantenbestaand is een link opgenomen naar de factuur.
Nu wil ik dat als ik klik op het volgnummer van de klant de voor de factuur van belang zijnde gegevens -naam, adres, woonplaats klantnummer,- automatisch in de factuur worden geplaatst.

Kan dat?

Oh ja ik heb geen verstand van macro's VBA ed.

Alvast bedankt

Bijlagen

Ik heb twee documenten in Excel 2007.
Document met klanten en een document factuur.
In het klantenbestaand is een link opgenomen naar de factuur.
Nu wil ik dat als ik klik op het volgnummer van de klant de voor de factuur van belang zijnde gegevens -naam, adres, woonplaats klantnummer,- automatisch in de factuur worden geplaatst.

Kan dat?

Oh ja ik heb geen verstand van macro's VBA ed.

Alvast bedankt

Deze vraag is vorige week ook gesteld en staat hier in het forum ergens , ik zou zeggen de zoekfunctie van het forum eens gebruiken :thumb:

Pakt deze oplossing , sorteren , userform inclusief
http://www.helpmij.nl/forum/showpost.php?p=2606266&postcount=19
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=402872
bij deze de link ;)

P.S. Je hebt dezelfde vraag gesteld op 8 feb 2009

Laatst bewerkt:
cox00077,

Je kun de Klanten toch ook in de zelfde file zetten als de factuur.
Dan kun je de gegevens die je zoekt met Vert.zoeken in vullen.

Beste cox00077 ;)

Ziehier een voorbeeldje.

Zet in het vervolg de beveiliging af, heb het dan maar zelf gedaan. :D

Groetjes Danny. :thumb:

Bijlagen