• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

kurt1957

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Hallo , ik heb een klein probleemtje als ik excel open doe krijg ik steeds meerdere bladen die zich openen .

kurt1957 zijn het tabbladeren of werkmappen die openen ?

Werkbladen er open er steeds 2 met een andere naam dan exel .
mvg
kurt

Kurt , de werkbladen ( tabbladen ) komen die uit een verschillende werkmap ? Zijn het excel bladen die openen of is het iets anders een popup ?. Kan je geen printscreen doen en posten ?
Of laat eens een ccleaner of dergelijk lopen , ik gebruik de revo uninstaller eens per week de ccleaner meerdere malen per dag .

Kurt , de werkbladen ( tabbladen ) komen die uit een verschillende werkmap ? Zijn het excel bladen die openen of is het iets anders een popup ?. Kan je geen printscreen doen en posten ?
Of laat eens een ccleaner of dergelijk lopen , ik gebruik de revo uninstaller eens per week de ccleaner meerdere malen per dag .

Ik krijg het volgende : compileerfout in verborgen module: THIS WORKBOOK
.
Heb office er volledig afgedaan en opnieuw geinstalleerd maar nog steeds het zelfde
kan mijn bestand ook niet opslaan zegt steeds alleen lezen
kurt

Ik krijg het volgende : compileerfout in verborgen module: THIS WORKBOOK
.
Heb office er volledig afgedaan en opnieuw geinstalleerd maar nog steeds het zelfde
kan mijn bestand ook niet opslaan zegt steeds alleen lezen
kurt

Als je office eraf doet moet je ook met de office tool ( cleaner ) eens erdoor gaan , let wel op dat je , je eigen persoonlijke mappen eerst veilig back-up't .

Ik zou zeggen probeer eens te kijken bij > Extra > Invoegtoepassingen (( excel 2003) en schakel daar uit wat je niet nodig hebt , soms is de Euro calculator ( of zo iets ) de oorzaak . voor excel 2007 ronde knop links boven dan rechts onder Opties excel en dan invoegtoepasingen dan knop invoegtoepassingen en start .

Indien je de office nog eens zou verwijderen , verwijder dan ook met de office ... tool of doe het met revo uninstaller haalt 99% weg ook in het register .
In bijlage ook zo een melding , maar dan van mijn Name Manager

Bijlagen

• comp.jpg
    comp.jpg
    9,2 KB · Weergaven: 41
Als je office eraf doet moet je ook met de office tool ( cleaner ) eens erdoor gaan , let wel op dat je , je eigen persoonlijke mappen eerst veilig back-up't .

Ik zou zeggen probeer eens te kijken bij > Extra > Invoegtoepassingen (( excel 2003) en schakel daar uit wat je niet nodig hebt , soms is de Euro calculator ( of zo iets ) de oorzaak . voor excel 2007 ronde knop links boven dan rechts onder Opties excel en dan invoegtoepasingen dan knop invoegtoepassingen en start .

Indien je de office nog eens zou verwijderen , verwijder dan ook met de office ... tool of doe het met revo uninstaller haalt 99% weg ook in het register .
In bijlage ook zo een melding , maar dan van mijn Name Manager

Bedankt is opgelost

kurt

Kurt kan je de vraag opgelost zetten ?:thumb: rechts onder .
Mogen we ook weten waar het probleem zat en hoe je het hebt opgelost , als ondersteuning voor andere TS die dezelfde vraag kunnen stellen

Graag ook in het vervolg een passende topic titel kiezen, de deze zegt helemaal niets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan