Foto met HTC touch pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Is het nu echt waar dat als je een foto wilt maken dat het 7 sec. duurt voordat ie klikt?? Alles dan onscherp en de kans dat er iemand door je beeld loopt erg groot maar in ieder geval krijg je nooit wat je op dat moment hebben wilt, altijd 7 deconden later. Dat maakt de fotografie mogelijkheid compleet achterlijk en onbruik baar. Als je een inbreker wilt fotograferen iesie al hoog en breed weg:evil:. Wat een gesukkel anno 2009... maar het zal wel anders kunnen hoop ik ander zitten alle reviewers de boel te verneuken om dit niet als zeer groot min punt te signaleren...want zo is het foto nemen anno 1920

7 seconden is wel erg lang, het is natuurlijk geen foto toestel dus daarvoor koop je het apparaat niet. het is dus ook niet zo snel als een gewoon foto toestel maar wel bruikbaar

7 seconden is wel erg lang, het is natuurlijk geen foto toestel dus daarvoor koop je het apparaat niet. het is dus ook niet zo snel als een gewoon foto toestel maar wel bruikbaar

Maar toch kan ik het me niet voorstellen. Want er zijn al zoveel telefoontjes met dezelfde kwaliteit als een gewone camera (sony 903) dat het onwaarschijnlijk is met zo'n prutsding aan te komen. Ik bedoel de techniek is gewoon voorhanden. 7 sec. maakt dit toestel gewoon onbruikbaar voor foto's. Verder is die camera van alle snufjes voorzien.! Het komt door de scherpstelling. Fixed focus is de oplossing maar ik zie die instelling niet...Nu is het gewoonweg niks, of je moet een bloemenvaas willen fotograferen. Maar een kind of een hond ze staan er gewoon onscherp op..7 sec. stilzitten is echt de klok terugdraaien naar de begintijd van de fotografie..

Ik bedoelde eigenlijk dat ik niet 7 seconden hoefde te wachten als ik er foto's mee maakte :)
en de auto focus vonk juist wel handig. (ik had hem ter test een maand of 2 in gebruik)

Ik bedoelde eigenlijk dat ik niet 7 seconden hoefde te wachten als ik er foto's mee maakte :)
en de auto focus vonk juist wel handig. (ik had hem ter test een maand of 2 in gebruik)

Elk digitaal fototoestel heeft een autofocus alleen duurt het niet zo lang, bovendien lijkt het me dat iemand die zo'n produkt ontwerpt, vandaag aan de dag niet geheel tof in zijn bovenkamer moet zijn. Zoiets als tijdmetingen bij schaatsen met een friese hangklok en dan denken dat je het goed doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan