computer zonder internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kind
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kind

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Hallo, ik heb een pc en die heeft geen internet, die zit in een andere kamer en daar kan de internet kabel niet bij dus ik wou weten of het ook mogelijk zou zijn om op die pc een netwerkkaart te kunnen installeren? is het wel mogelijk?
want ik heb geprobeerd om de pc open te maken door die schroefjes eruit te halen en t lukt niet.

wat bedoel je precies

hoeveel pc's heb je, in welke kamers staan die hoe ver is dat.

welke router heb enz enz.

wat bedoel je precies

hoeveel pc's heb je, in welke kamers staan die hoe ver is dat.

welke router heb enz enz.

Ik heb 1 pc in me kamer en daarvoor had ik er ook een die kapot is gegaan, daarmee kon ik gewoon internetten doordat er een netwerkkaart geinstalleerd was en ik draadloos internet had.

ja dat onderdeel kan je er gewoon uitschroeven, als we het over het onderdeel hebben met die antenne;)
je moet wel de cd van die netwerkkaart erbij hebben en installeren op je nieuwe computer,

ja dat onderdeel kan je er gewoon uitschroeven, als we het over het onderdeel hebben met die antenne;)
je moet wel de cd van die netwerkkaart erbij hebben en installeren op je nieuwe computer,

Ik krijg het zijkantje van de computerkast niet open, de kant waar je zeg maar alles zou kunnen zien.

Ja, dat openmaken van de kast gaat ons vanaf hier ook niet lukken lijkt me. Schroefjes losgemaakt als die er zijn? En heb je de goede kant te pakken, niet die waar het moederboard op vast zit?

Toch wel alle stroom van de pc afgehaald he voor je er binnenin gaat lopen klooien.

Ja, dat openmaken van de kast gaat ons vanaf hier ook niet lukken lijkt me. Schroefjes losgemaakt als die er zijn? En heb je de goede kant te pakken, niet die waar het moederboard op vast zit?

Toch wel alle stroom van de pc afgehaald he voor je er binnenin gaat lopen klooien.
Ja alle schroefjes zijn opengemaakt ik probeer de rechter kant eraf te halen maar het gaat niet.

Zo dom ben ik nou ook weer niet. :)

meestal een stukje naar achteren schuiven....

Ja alle schroefjes zijn opengemaakt ik probeer de rechter kant eraf te halen maar het gaat niet.

Zo dom ben ik nou ook weer niet. :)

zit er klipje op wat je om moet zetten?

geef de link eens van die oude kast van je.

0,1425,sz=1&i=99311,00.jpg

ik zie hier geen moeilijkheden in

http://common.ziffdavisinternet.com/util_get_image/9/0,1425,sz=1&i=99311,00.jpg

Goed trekken inderdaad, recht naar achter door het uitstekende deel vast te pakken. Centimeter naar achter zou genoeg moeten zijn, daarna kan je het paneel verwijderen.

nee je hand er op leggen, en naar vooren schuiven.
als je het naarje toe trekt trek je het krom.

Ik ga uit van de link die Emile heeft gegeven, ziet jou kast er aan de achterkant net zo uit, dan ja. De rechter kant.

Edit: en inderdaad zoals Emile net zegt is voorzichtigheid wel een goed plan. Maar dat schuiven kan soms erg moeilijk gaan. Misschien een combi van beide manieren proberen.

Laatst bewerkt:
Nee, naar achter, dus in de richting van de achterzijde van de pc. Probeer het eerst eens met schuiven, lukt dat niet, probeer dan eens met voorzichtig trekken.

Oke ik had gisteravond de computerkast open gekregen maar de netwerkkaart die ik eruit wil halen zit helemaal onderaan, en bovenop zitten er nog 3 van die vreemde kaarten, wat moet ik doen om de rest niet te beschadigen wanneer ik er de onderste eruit wil halen en een andere wil zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan