Hoeveel Ram totaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mastermindzh

Verenigingslid
Lid geworden
10 dec 2008
Hoi weet iemand hoeveel ram hier maximaal inkan?(2 slots hoger dan 4gb gaat niet door windows versie) maar gewoon hoeveel er in zou moeten kunnen :D
aangezien ik de pc voor een spotprijsje heb ingekocht kunnen jullie er meteen een link (of merk) van eventuele goede ram bij doen

merk : cloon
moederbord(chipset) : pcchips m810lr
AMD 1800mhz computer
256mb ram (2x128mb sdram)
30gb harde schijf
2x usb achterzijde
128mb video kaart
geluid en netwerk aan boord
dvd speler
cd brander
toetsenbord,muis en monitor
draaiend Windows XP-Pro sp3

PS dit is niet mijn hoofd pc dus er is geen haast aan gebonden met die ram links :D

spotprijs??? volgens mij moest deze gratis zijn of zij moesten jou toebetalen:p, maar ik zou geen idee hebben 2gb ofzo, dat is meer dan genoeg voor gewoon xp en op xp kan volgens mij maximaal 4gb.
vista kan er niet op zie ik

spotprijs??? volgens mij moest deze gratis zijn of zij moesten jou toebetalen:p, maar ik zou geen idee hebben 2gb ofzo, dat is meer dan genoeg voor gewoon xp en op xp kan volgens mij maximaal 4gb.
vista kan er niet op zie ik

Waarom zou vista er niet op kunnen?

dit is een bij-pc die hoeft niet sterk te zijn :D het is om het uit elkaar halen van pc's en modde mee te demonstreren

Welk moederbord zit in de pc? Dit tooltje helpt je daarbij.

bedankt voor de tool heb de pc op het moment nog niet maar ik had al gezecht dat er een chipset inzit dan zit er toch niet ook een moederbord in? of zit ik nu fout? :D

aangezien het sdram is denk ik dat je er 1 gb aan geheugen in kan zetten (ik ken geen modules van 1gb dus is met 2 banken van 512, 1gb de max) mocht je toch 4 slots hebben zou je indien de bios het aan kan 2gb inbouwen

en kwa prijs ben je dan aan geheugen meer kwijt dan aan de rest van je systeem..... 1 module sdram van 512 mb is tussen de 25 en 50 euri

Laatst bewerkt:
aangezien het sdram is denk ik dat je er 1 gb aan geheugen in kan zetten (ik ken geen modules van 1gb dus is met 2 banken van 512, 1gb de max)

en kwa prijs ben je dan aan geheugen meer kwijt dan aan de rest van je systeem.....en is vista denk ik net geen optie

nee was ook niet de bedoeling! erg bedankt! nu weet ik het weer bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan