Kopieren van diepe bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mischa_mis

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2007
Hallo,

Afgelopen week hebben wij een nieuwe pc gekocht.
Van de vorige pc heb ik het grootste deel kunnen kopieren, maar er blijft een deel wat niet lukt. (Te diep)
Ik heb al geprobeerd met WinRar te kopieren, hierdoor heb ik een lijst wat niet gekopieerd is en ik las elders op dit forum wat over RoboCopy alleen ik snap dit programma niet en dus is het daarmee ook niet gelukt.

Zou iemand mij kunnen helpen, het zijn nogal belangrijke bestanden.

Mvr groeten,
Mischa

Ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld met: de bestanden zitten "te diep" ?

Ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld met: de bestanden zitten "te diep" ?

De documenten zijn te ver onderverdeeld in mappen dat windows ze niet meer goed kan kopieren. (De mappen en documenten hebben ook te lange namen)
maar graag zou ik deze willen behouden!

Aan je beschrijving te zien is het padnaam te lang. Deze mag maximaal 255 tekens zijn. Zorg ervoor dat deze minder "diep" staan, waarschijnlijk kun je ze daarna wel kopiëren.

Aan je beschrijving te zien is het padnaam te lang. Deze mag maximaal 255 tekens zijn. Zorg ervoor dat deze minder "diep" staan, waarschijnlijk kun je ze daarna wel kopiëren.

Is er nog een tooltje waarmee ik dit toch kan kopieren of iig op kan zoeken welke bestanden ik precies mis (Oude bestand heb ik ook nog)

Thanks !

Volgens mij heb je helemaal geen tooltje nodig, en hoef je enkel wat mapnamen te veranderen (korter maken!) zodat de totale padlengte onder de 255 karakters komt.
Dit geldt trouwens ook voor de doelmap waar ze naartoe moeten.

Dat tooltje heet toch gewoon Windows Explorer. Gewoon de map wat omhoog halen of de mapnamen inkorten

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan