Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee die heb ik niet.
Heb je nog garantie? Zo ja zou ik hem terug brengen en fftjes wachten.
Wat heb je met de laptop gedaan dn?
De laptop is van mijn zoon en wilde een pagina wel uitlezen, maar duurde ca. 1 minuut. De rest was ook al niet veel beter. De laptop draaide met Linux en XP. Functietoetsen werkte voor een deel al niet meer. Met diverse reparatiesets nog e.e.a. geprobeerd zonder echt resultaat.
Oplossing, bij gebrek aan de originele 6 recovery CD's was dus een schone herinstallatie.
Doch bij het installeren moet je bijv F8 geven voor accoord en dat lukte al niet.
Hoe dan ook het is een oude machine met 256 Mb geheugen en was voor licht werk het proberen waard. Bedankt voor de reactie
Je kan ook een oem cd van een ander pc/laptop gebruiken, zolang het maar van de zelfde Windows versie is, en dat je de product key gebruikt die op de laptop kleeft. Als je zelf geen cd hebt, vraag dan is rond bij vrienden/famile/kenissen,...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.