• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Werkuren niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

peerke2812

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
Hoi

Ik zit met een probleempje met mijn gewerkte uren
Als ik een tijd invul (zie voorbeeld) dan krijg ik bruto uren i,p,v netto uren.
En met het 'soort werk' wil ik iets anders in kunnen vullen,de formules wil ik niet veranderen
Ik hoop dat jullie dit kunnen oplossen

Laatst bewerkt:
peerke2812, Ehhhh... heb je de vraag bewust al op 'opgelost' gezet???

Groet, Leo

Hoi

Nee ik wou een exelbestandje erbij zetten,maar het lukte mij niet.
Daarom is het een beetje mislukt

Dit kan via het paperclipje rechts van de witte smiley (bovenaan) als je een vraag aanmaakt of reageert peerke.

Succes.

Het is je zeker gelukt....:thumb:

Ik snap alleen je probleem niet zo. Je sheet werkt toch mooi? De telling van de uren in kolom I geeft netjes het verschil in tijd van de kolommen C en D. En de validatie in kolom E werkt naar mijn idee óók goed. Dus... leg nog 'ns goed uit wat je probleem is.

Groet, Leo

P.s. Volgens mij is het ook mogelijk om je vraag weer op 'open' te zetten. Zo niet, dan kan je dit aanvragen bij een moderator. Andere helpers zullen anders je vraag wel 'ns links kunnen laten liggen (ivm 'reeds opgelost';))

werkuren

Hoi Ginger

Een werkdag is met pauze eraf maar 8 uur
En het SOORT WERK wil ik een anderen benaming geven,zonder daar veel voor moeten aan te passen

Gr Peer :thumb:

peerke2812,
Een werkdag is met pauze eraf maar 8 uur
Reageer ik te simpel als ik zeg dat je gewoon van het eindresultaat van je formule 1 moet aftrekken???

En het SOORT WERK wil ik een anderen benaming geven,zonder daar veel voor moeten aan te passen
Je 'soort werk' maakt deel uit van een validatielijst. Deze aanpassen is niet zo moeilijk. Helaas voor jou hangt hier wel een voorwaardelijke opmaak aan. Als je je validatie aanpast, zal je dit toch echt óók moeten doen met je voorwaardelijke opmaak. De enige manier voor jou om er niet zelf te veel aan aan te moeten passen, is dit door een ander te laten doen!:D

Groet, Leo

werkuren

Hoi Leo

Ik ben een enorme leek op dit gebied.
Vandaag zal ik er eens goed naar kijken.

Gr Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan