2 hands mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy1983

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2009
Ik heb een aantal weken geleden een mac gekocht van iemand anders; 2e hands dus.
Ik heb redelijkerwijs alles kunnen veranderen, zoals wachtwoorden, verbinden met .mac enzovoort.
Maar ik heb niet alles kunnen veranderen. Ik zie op sommige plekken nog de naam van vorige eigenaar staan. Hoe kan ik dat veranderen?

Tweede vraag is dat ik gisteren een software update heb gedaan en sindsdien zijn de kleuren van mijn beeldscherm niet goed. Bij het opstarten gaat alles goed, maar na een aantal seconden na het opstarten zijn de kleuren niet goed. Hoe kan ik dat veranderen?

Is het verstandig om opnieuw software te installeren? Zo ja welke? Het is een G4 mac en enigste software die ik in huis heb is voor mijn mac book.

Alvast dank.
Jessy

Ik heb een aantal weken geleden een mac gekocht van iemand anders; 2e hands dus.
Ik heb redelijkerwijs alles kunnen veranderen, zoals wachtwoorden, verbinden met .mac enzovoort.
Maar ik heb niet alles kunnen veranderen. Ik zie op sommige plekken nog de naam van vorige eigenaar staan. Hoe kan ik dat veranderen?

Tweede vraag is dat ik gisteren een software update heb gedaan en sindsdien zijn de kleuren van mijn beeldscherm niet goed. Bij het opstarten gaat alles goed, maar na een aantal seconden na het opstarten zijn de kleuren niet goed. Hoe kan ik dat veranderen?

Is het verstandig om opnieuw software te installeren? Zo ja welke? Het is een G4 mac en enigste software die ik in huis heb is voor mijn mac book.

Alvast dank.
Jessy

Formatteer je HD:thumb:

Ik heb een mac

IK HEB DUS GEEN WINDOWS OP MIJN MAC STAAN. WAT INHOUDT DAT HET BESTURINGSSYSTEEM GEWOON VAN MAC IS (LINUX GELOOF IK).

Ik denk ik zet dit dus groot, want bij het opstarten komt er dus een apple te staan, vervolgens zegt die dat de mac os wordt opgestart en zie ik het scherm.
Ik kan dus niet naar de bios setup.

Iemand anders een idee hoe ik dit probleem oplos?
Misschien toch mac os opnieuw installeren?

Laatst bewerkt:
Heb je de installatie cd's van mac os erbij gekregen?

start dan op met de 1e cd/dvd en houd ondertussen de c toets ingedrukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan