groot probleem hulp gevraagd! AAH!

Status
Niet open voor verdere reacties.

virushoofd

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2009
eey,

ik heb een probleem:
ik had een hele goede spywaredoctor op mij computer staan die heb ik nu per ongeluk verwijdert.
nu had ik een nieuwe spyware doctor geprobeert te downloaden van www.pctools.nl en nu komt er te staan u hebt al een nieuwere versie verwijder deze versie voor u dit kan installeren ofzoiets!
maar hoe krijg ik mijn goede oude versie terug of kan ik de goede oude versie helemaal verwijderen zodat ik een nieuwe kan downloaden

ALSTJEBLIEFT HELP!!:shocked:

Door te zorgen dat die oude goed en grondig wordt verwijderd.
Ga in de verkenner zoeken naar de restanten en verwijder deze.
Start Ccleaner en gebruik het.
Ken je het tooltje niet, download het dan hier en vertel wanneer het geïnstalleerd is.

Gebruik het dus nog niet!!!

Laatst bewerkt:
Door te zorgen dat die oude goed en grondig wordt verwijderd.
Ga in de verkenner zoeken naar de restanten en verwijder deze.
Start Ccleaner en gebruik het.
Ken je het tooltje niet download het dan hier en vertel wanneer het geïnstalleerd is.

nou ccleaner heb ik al en wat moet ik zoeken bij verkenner?

ik heb gezocht maar ik heb niks ervan kunnen vinden het lijkt net of ik er niks meer van op mij computer heb staan heel vreemd en ik heb het progamma hard nodig:(

Niet gaan zoeken,

start Ccleaner op en kies links onderin voor de button "analyseer". Als dat is gebeurd, kies voor "opschonen". Herhaal dit 1x. Vertel even wanneer het gedaan is.

Laatst bewerkt:
Ehh, exact doen wat ik schrijf! Kies onderin voor de knop analyseer en daarna rechtsonderin voor opschonen en als dit is gebeurd, even melden.

Klik links op de blauwe blokjes (register) , klik vervolgens onderin op “scan naar problemen” en daarna rechts onderin “herstel geselecteerde problemen”. Bevestig dat Ccleaner een backup mag maken en laat het alle gevonden problemen herstellen. Herhaal deze actie totdat er geen problemen meer worden gevonden en laat het dan even weten.

Heb je die registeractie meerdere malen uitgevoerd?

Klik links op gereedschap (de baco) en kijk of het programma er nog staat. Zo ja, verwijderen, zo nee, pc herstarten en de nieuwe download installeren.

Laatst bewerkt:
nee hij staat er niet meer bij ik zal hem nu proberen te downloaden en tot nu toe bedankt ik geef over 5 minuutjes aan of het niet of wel gelukt is maar tot nu toe heel erg bedankt he@@:thumb:

jammer, het downloaden en installeren is gelukt maar als ik het progamma wil opstarten staat er:
de malwereverwijderdatabases zijn niet geinstalleerd.
en moeten worden gedownload voordat u het progamma kan gebruiken.
voer smart update uit om malwereverwijderdatabases nu te downloaden

dus ik ga een smart update uitvoeren.

komt in beeld te staan uw abbonnomentstatus is ongeldig!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan