Alternate/Floppy Drive

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacksparrow1971

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2007
Hoi, ik heb 2 vragen: heeft er iemand ervaring met alternate.nl? Ik wil graag een nieuwe pc samenstellen, maar wil graag een goede service/bouwkwaliteit hebben. Klopt het dat je een Floppy Drive in je computer moet hebben om XP en/of Vista op een SATA harddisk te kunnen installeren?

Alvast bedankt!!
Grtz. Marcel

alternate prima hoor.
zelf geen problemen mee gehad.

en nee je hoeft geen floppy te hebben.
sata drivers voor xp zijn ook andere manieren voor(vista niet nodig)

Het hoeft niet perse, je kan ook een cd/dvd slipstreamen met de juiste drivers. Bij Vista is het soms helemaal niet nodig deze drivers appart te installeren.

Over Alternate, heb er 1 keer besteld, 2 pc's. 1 in elkaar gezet, geen enkel probleem. Bij mijn eigen bleek het moederboard niet goed te zijn, 1 kapotte geheugen bank en een niet juist werkende processor.
Terug gestuurd, testen en vervolgens nieuw moederboard terug gekregen en de processor en ram bleken toch prima te werken. Service is prima, maar je bent het spul een poosje kwijt als er iets niet goed gaat. Toch zou ik de volgende keer weer bij ze bestellen. Is altijd mogelijk dat er iets niet juist werkt.

Service is prima, maar je bent het spul een poosje kwijt als er iets niet goed gaat. Toch zou ik de volgende keer weer bij ze bestellen. Is altijd mogelijk dat er iets niet juist werkt.

Dat is bij de meeste bedrijven als je een ''niet goed werkend'' product opstuurt......................

Dat is bij de meeste bedrijven als je een ''niet goed werkend'' product opstuurt......................

Was ook geen kritiek, lees maar eens goed. Meer te aanduiding van de service die je krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan