.exe bestands fout?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0212

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2008
Hallo allemaal,

Heb net nieuwe pc aangeschaft en krijg opeens een fout melding.
Om de 5 minuten krijg ik zo'n schermpje

Klik hier

Geen flauw idee wat dit is..
Iemand?
Voor meer info hoor ik het wel.

Bvd,

Greets,

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan eens proberen om je Ctfmon.exe file uit te schakelen als start up.
Daarvoor ga je naar Je Msconfig en vink je daar het vakje voor Ctfmon.exe uit.
Ctfmon.exe is een executable die hoort bij Office (je ondervindt hier dus geen hinder van).

Je kan eens proberen om je Ctfmon.exe file uit te schakelen als start up.
Daarvoor ga je naar Je Msconfig en vink je daar het vakje voor Ctfmon.exe uit.
Ctfmon.exe is een executable die hoort bij Office (je ondervindt hier dus geen hinder van).

Bedankt maar waar vind ik msconfig?

bvd

Start>Uitvoeren en dan moet je daar msconfig typen

Start > uitvoeren> Cmd > invoeren : msconfig
Dan krijg je een klein schermpje
Klik je op de Tab services.
en dan zoek je naar Ctfmon(of open office)

Kom nu zo'n zelfde soort venster alleen dan met sfchost.exe ofzo..

Ik heb ergens anders gehoord dat dit door Updates komt.
En dat ik die updates dan moet verwijderen klop dit?

Start >> typ vervolgens mij zoekopdracht starten: msconfig >> druk op enter >> druk op doorgaan :thumb:

Nu ga je naar tabblad opstarten en daar vink je ctfmon uit

Hoi !

Nee, dat hoeft dus niet !

Je begint hier:

1. Sluit alle Office-programma's af.
2. Klik op Start, wijs Instellingen aan en klik op Configuratiescherm. Opmerking Klik in Windows XP op Start en klik op Configuratiescherm.

3. Dubbelklik in het Configuratiescherm op Software.Opmerking In Windows XP klikt u op Software.

4. Selecteer in de lijst Geïnstalleerde programma'sMicrosoft Office XP-product, waarbij Office XP-product de naam is van het specifieke Office-product dat wordt gebruikt. Als u een zelfstandige versie van een van de Office-programma's gebruikt, selecteert u het juiste product in de lijst. Klik op Wijzigen.
5. In het dialoogvenster Opties voor onderhoudsmodus selecteert u Onderdelen toevoegen of verwijderen en klikt u op Volgende. Hierdoor wordt het dialoogvenster Installatieopties voor alle toepassingen en hulpprogramma's van Office kiezen weergegeven.
6. Klik op het plusteken (+) naast Gedeelde Office-onderdelen om alle onderliggende items weer te geven.
7. Klik op het pictogram naast Alternatieve gebruikersinvoer en selecteer Niet beschikbaar.
8. Klik op bijwerken.

Is dit niet voldoende doe je ook nog hetgeen vermeldt staat onder punt 2.

Greetz,

Harry..

Hoi !

Nee, dat hoeft dus niet !

Je begint hier:

1. Sluit alle Office-programma's af.
2. Klik op Start, wijs Instellingen aan en klik op Configuratiescherm. Opmerking Klik in Windows XP op Start en klik op Configuratiescherm.

3. Dubbelklik in het Configuratiescherm op Software.Opmerking In Windows XP klikt u op Software.

4. Selecteer in de lijst Geïnstalleerde programma'sMicrosoft Office XP-product, waarbij Office XP-product de naam is van het specifieke Office-product dat wordt gebruikt. Als u een zelfstandige versie van een van de Office-programma's gebruikt, selecteert u het juiste product in de lijst. Klik op Wijzigen.
5. In het dialoogvenster Opties voor onderhoudsmodus selecteert u Onderdelen toevoegen of verwijderen en klikt u op Volgende. Hierdoor wordt het dialoogvenster Installatieopties voor alle toepassingen en hulpprogramma's van Office kiezen weergegeven.
6. Klik op het plusteken (+) naast Gedeelde Office-onderdelen om alle onderliggende items weer te geven.
7. Klik op het pictogram naast Alternatieve gebruikersinvoer en selecteer Niet beschikbaar.
8. Klik op bijwerken.

Is dit niet voldoende doe je ook nog hetgeen vermeldt staat onder punt 2.

Greetz,

Harry..

Bedankt harry voor de betere uitleg,
Ben helaas niet verder gekomen dan punt 7.
Ik vind in die lijst geen ''Alternatieve ... ''.

Wat te doen?

Bvd,

Hoi !

Zo even heb ik geen idee!

Zelf 2 x toegepast in de afgelopen jaren zonder enig probleem.

Ik zal vanavond nog even voor je rond snuffelen, nu even aan twee andere PC's bezig.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Zo even heb ik geen idee!

Zelf 2 x toegepast in de afgelopen jaren zonder enig probleem.

Ik zal vanavond nog even voor je rond snuffelen, nu even aan twee andere PC's bezig.

Greetz,

Harry.

Oke bedankt voor de moeite :thumb:

Hoi !

Mogelijk zit een speciale student-versie wat anders in elkaar; ik kan er ook op internet verder weinig over vinden.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan