Upgraden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

NiekB

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2009
Beste Helpmij-ers,

ik zit opgescheept met een Dell Optiplex GX270, gekregen via via.
Nu kwam ik er achter dat deze PC wel een upgrade kan gebruiken, maar ik vraag me af of het mijn geld wel waard zal zijn (mijn budget is beperkt, ik ben namelijk een arme student).
Dit zijn de systeemeigenschappen:

41644769xp6.jpg

Ik zou het volgende willen vervangen/upgraden:

- moederbord (dit moederbord heeft oude PCI slots waardoor ik er geen fatsoenlijke grafische kaart in kan zetten)
- intern geheugen
- harde schijf
- grafische kaart (dit hoeft niet het beste van het beste te zijn, ik wil een goede 'basis' videokaart)

Mijn vraag is nu: is dit de moeite waard? Kan dit model genoeg upgrading aan?
Ik heb er namelijk niet meer dan 300 euro voor over.

Alvast bedankt voor advies/tips!

Beste Helpmij-ers,

ik zit opgescheept met een Dell Optiplex GX270, gekregen via via.
Nu kwam ik er achter dat deze PC wel een upgrade kan gebruiken, maar ik vraag me af of het mijn geld wel waard zal zijn (mijn budget is beperkt, ik ben namelijk een arme student).
Dit zijn de systeemeigenschappen:

41644769xp6.jpg

Ik zou het volgende willen vervangen/upgraden:

- moederbord (dit moederbord heeft oude PCI slots waardoor ik er geen fatsoenlijke grafische kaart in kan zetten)
- intern geheugen
- harde schijf
- grafische kaart (dit hoeft niet het beste van het beste te zijn, ik wil een goede 'basis' videokaart)

Mijn vraag is nu: is dit de moeite waard? Kan dit model genoeg upgrading aan?
Ik heb er namelijk niet meer dan 300 euro voor over.

Alvast bedankt voor advies/tips!

Ik heb het vaak genoeg gedaan om een oude computer voor rond de 250 euro weer op te knappen naar een nette computer. Ik geef hieronder voorbeelden voor een gemiddeld systeem die goed draait.