schijfruimte kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Door_D

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2006
Hey, ik heb hier een PC staan met hetzelfde probleem als de eerdere vraag met hetzelfde onderwerp, alleen staat op deze Windows XP i.p.v. Vista .
Het is een oude, dus niet lachen he? ;) z'n totale grootte is 9,5 GB en hij geeft bij deze computer aan dat er nog 5 MB beschikbare ruimte over is, maar als ik alle bestanden in C: selecteer (incl. verborgen mappen en systeembestanden) zijn deze slechts 6,6 GB.
Maar ondertussen loopt dat ding wel zo ontzettend traag (wat wil je met nog maar 5 MB?) en is er dus niet mee te werken. Dus zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
Alvast heel erg bedankt!

groetjes,
Dorien

Logisch, probelemen mee om je windows opnieuw erop te zetten ??

Hey, ik heb hier een PC staan met hetzelfde probleem als de eerdere vraag met hetzelfde onderwerp, alleen staat op deze Windows XP i.p.v. Vista .
Het is een oude, dus niet lachen he? ;) z'n totale grootte is 9,5 GB en hij geeft bij deze computer aan dat er nog 5 MB beschikbare ruimte over is, maar als ik alle bestanden in C: selecteer (incl. verborgen mappen en systeembestanden) zijn deze slechts 6,6 GB.
Maar ondertussen loopt dat ding wel zo ontzettend traag (wat wil je met nog maar 5 MB?) en is er dus niet mee te werken. Dus zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
Alvast heel erg bedankt!

groetjes,
Dorien

hey wat je kan proberen is schijfopruiming,
windows berekent zelf wat hij kan verwijderen zoals je oude internetbestanden, instellingen etc.

hier is nog een extra tab bovenaam genaamd: meer opties , en daarin kan je kiezen om de oude herstelpunten behalve de laatste te verwijderen.

zo maak je in een klap veel ruimte vrij,
succes ermee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan