zoekt pc tussen 400-500euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimepjes94

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2009
hallo ik wil graag een goeeie game pc hale van 400-500euro kant en klaar!

opties in de kast

videokaart gforce 8600
processor ik d8t aan een inter duel core 1.66 x2

werkgeheugen 2-3gb

hard 160gb

kant en klaar pc wil ik graag

Laatst bewerkt:
Je koopt voor jouw budget geen goed gamesysteem, zou eenvoudig is het nu eenmaal.

Je koopt voor jouw budget geen goed gamesysteem, zou eenvoudig is het nu eenmaal.

hoeveel minimaal dan voor een game pc het hoeft niet extreem te zijn voor een game pc
als ik maar undercover kan spele is al genoeg en een inter core ofz

Nee dat heet een Intel core 2 duo (of het is een intel pentium dual core), en dat betekent niks anders dan een processor met 2 'processoren' onder de 'motorkap', dat is dus niet 3,32 maar 2 x 1,66 ghz, aangezien ze onafhankelijk van elkaar werken.

VGA is de naam voor de aansluiting van je monitor (de kabel), PCI is een aansluiting op je moederbord waar je bijvoorbeeld netwerkkaarten in kan steken.
Tenzij je PCIe bedoelt, deze wordt gebruikt voor videokaarten.

Voor de zoveelste keer: voor 400 tot 500 euro heb je gewoon geen game pc. Hier ben je minimaal 800 euro aan kwijt.

Wat je voor jouw budget krijgt zijn de instap/gemiddelde desktop pc's, maar echt fijn gamen is het daar niet op.

Voor de zoveelste keer: voor 400 tot 500 euro heb je gewoon geen game pc. Hier ben je minimaal 800 euro aan kwijt.

Wat je voor jouw budget krijgt zijn de instap/gemiddelde desktop pc's, maar echt fijn gamen is het daar niet op.

ik hoef geen game pc als ik maar die undercover oofz kan spelen
als je underocer kan spelen kan je cod4 oook spele

Dan wordt het die Targa pc van de lidl (zie eerder dit topic) en daar dan nog een leuk videokaartje bij kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan