headset voice doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudiepudie

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2009
hallo,

ik heb een headset van mijn vader gekregen.
dus ik probeer die met plezier uit he geluid doet het maar andere mensen horen mij niet in de TeamSpeak?
ik heb een hardware test gedaan en hij geeft wel aan dat hij het geluid ziet en dat hij het pakt maar andere mensen horen mij niet maar ik hoor hun wel?!?:confused:
ik heb het progamma teamvieuw gebruikt om iemand die verstand te laten kijken en hij begrijpt het ook:confused:http://www.teamviewer.com/nl/index.aspx
bij apparatbeheer stond geen geel driehoekje of rood kruis.

ik hoop dat ik uw voldoende informatie gegeven heb en dat uw mij kan helpen.
plaats gewoon reactie's:thumb:
ik begrijp het ook niet meer:o

mvg
rudiepude

Zat er een installatiedisk bij de headset.

Meestal detecteerd windows een headset zelf zodat je hem meteen kunt gebruiken, tik voor de zekerheid op google even het merk en typenummer van je headset in en kijk of deze misschien een driver vereist.

Wat je ook kan proberen is in de optielijst van teamspeak te kijken je hebt hier 2 opties voor stemactivering, want je hoort wel geluid, maar apparaatbeheer geeft een foutmelding.

Optie 1: Speak to talk: Gewoon praten en dan activeerd de microfoon vanzelf

Optie 2: Push to talk: Configureer een knop op het toetsenbord, wanneer je deze indrukt activeert de microfoon en horen mensen je.

Kijk ook even in geluidsbeheer of het schuifje van Microon niet op dempen of helemaal uit staat, dan horen de mensen je ook niet.

Suc6 :thumb:

Laatst bewerkt:
Zat er een installatiedisk bij de headset.

Meestal detecteerd windows een headset zelf zodat je hem meteen kunt gebruiken, tik voor de zekerheid op google even het merk en typenummer van je headset in en kijk of deze misschien een driver vereist.

Wat je ook kan proberen is in de optielijst van teamspeak te kijken je hebt hier 2 opties voor stemactivering, want je hoort wel geluid, maar apparaatbeheer geeft een foutmelding.

Optie 1: Speak to talk: Gewoon praten en dan activeerd de microfoon vanzelf

Optie 2: Push to talk: Configureer een knop op het toetsenbord, wanneer je deze indrukt activeert de microfoon en horen mensen je.

Kijk ook even in geluidsbeheer of het schuifje van Microon niet op dempen of helemaal uit staat, dan horen de mensen je ook niet.

Suc6 :thumb:

heey,

alvast thx voor je reactie:thumb:

optie 1 lukt niet heb ik ook al geprobeerd
optie 2 zijn ook iemand tegen mij maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd
dat kan je toch gewoon anders zetten.
ik zal ff bij geluidsbeheer kijken:thumb:

mvg

heey

toen ik heb opnieuw opstarte toen deed hij het wel?:o:confused:
nou hij doet het en wrm hij het gister niet deed weet ik niet:evil:

mvg

thx voor je reactie"S:thumb:

heey,

ik echo nu heel erg maar weet niet waarom ik moet bij teamspeak iets uitzetten maar wat?

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan