harde schijf formateren en....

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellever

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Hey helpmij,

Ik kom dit keer met een raar geval:rolleyes: Gister heb ik een nieuwe schijf gekocht een WD van 320 gb. Nu liep ik de trap op en viel dat ding uit mijn handen van boven aan de trap.... Meteen geprobeerd en heb een vraagje. de schijf doet het wonderbaarlijk nog maar heb de xp installatiedisk erin gedaan om het te formateren. Snelformateren is zo gedaan maar de formatatie zonder snelformateren gaat echt heel traag:shocked: Is dit normaal? Ik heb de formatatie gestart voor 10 uur vanmorgen en is nu op zo'n 51%. Is dit normaal?

Alvast bedankt:thumb:

Laatst bewerkt:
Ik denk dat dat niet abnormaal is voor het aantal GB dat moet worden geformatteerd :)

Hey helpmij,

Ik kom dit keer met een raar geval:rolleyes: Gister heb ik een nieuwe schijf gekocht een WD van 320 gb. Nu liep ik de trap op en viel dat ding uit mijn handen van boven aan de trap.... Meteen geprobeerd en heb een vraagje. de schijf doet het wonderbaarlijk nog maar heb de xp installatiedisk erin gedaan om het te formateren. Snelformateren is zo gedaan maar de formatatie zonder snelformateren gaat echt heel traag:shocked: Is dit normaal? Ik heb de formatatie gestart voor 10 uur vanmorgen en is nu op zo'n 51%. Is dit normaal?

Alvast bedankt:thumb:

Ja, kan redelijk lang duren..

Mag ik vragen waarom je na het snelformateren ook nog gewoon gaat formateren? Bij een nieuwe schijf lijkt mij dat helemaal niet nodig. Na het snelformateren had je gewoon kunnen beginnen met de xp installatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan