Geen beeld na installatie nieuwe drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arnoe

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Hallo, ik zit met een groot probleem.
Vandaag via het prograams Uniblue Driverscanner een nieuwe update voor mijn nvidia controller (tenminste dat denk ik) geinstalleerd. Computer opnieuw opgestart en al wat ik zie is en blijft een zwart scherm. Normaal gesproken zet ik mijn computer, als er problemen zijn, terug naar een herstelpunt. Maar aangezien ik alleen maar een zwart beeld heb gaat dat niet zo makkelijk.
Ik zie wel het scherm om in mijn bios te komen en even later het windows symbool met de balk die heen en weer loopt, maar daarna blijft alles zwart ...

Iemand enige idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Bedankt!

Laatst bewerkt:
Je kunt proberen in veilige mode op te starten. Dan draait windows in standaard VGA mode en kun je vanuit daar misschien de driver bij apparaatbeheer even weggooien.

ok ga ik eens proberen!
Ok dan heb ik wel beeld, amar vervolgens doen mijn muis en toetsenbord het niet :(

Laatst bewerkt:
ok ga ik eens proberen!
Ok dan heb ik wel beeld, amar vervolgens doen mijn muis en toetsenbord het niet :(

da's vervelend voor je dat zal misschien erop duiden als het niet lukt dat je xp/vista opnieuw moet installeren

Daar ben ik niet blij mee, want ik heb geen installatie CD/DVD ....
Iemand anders misschien een idee hoe ik zonder beeld toch mijn PC naar een ander herstelpunt kan terugzetten of hoe mijn muis te kunnen gebruiken in veilige modus? Wel vreemd hoor, wat heb je dan aan veilige modus als je niks kan aanklikken???

Bedankt!

Laatst bewerkt:
Het lijkt toch iets in Windows dan.
Je toetsenbord werkt kennelijk wél voordat Windows opstart, anders kon je niet in de veilige mode komen.

Zonder muis kun je ook redelijk binnen Windows navigeren, alleen wat lastiger. (gebruik tab etc...)

Heb je misschien een USB muis/toetsenbord? dan kan daar ook nog een probleem zitten.

Je zou dan eens kunnen kijken of je tijdelijk ergens aan een oudere versie (die met d eblauwe en groene stekker) kunt komen.
Die worden nl altijd herkend.

Ik kan idd in veilige modus komen dmv mijn toetsenbord. Daarna moet ik aangeven welke gebruiken ik wil opstarten en daar heb ik dan de muis voor nodig, ik zie wel de cursor maar bewegen ho maar! Toetsenbord "doet" het hier al niet meer
Ik heb een USB muis dus ik ga eens kijken of ik zo'n "ouderwetse" muis nog kan regelen.

Bedankt!

Volgens mij kun je , als je dat aanmeldscherm hebt met de iconen van de verschillende gebruikers, 1 of 2 x op ctrl-alt-delete drukken. Er verschijnt dan een "normaal" inlogvenster waar je handmatig gebruikersnaam en eventueel wachtwoord kunt ingeven.
IN dit venster kun je met de (alt) TAB toets heen en weer via toetsenbord.

Misschien is dit nog een optie voor je.

Daar ben ik niet blij mee, want ik heb geen installatie CD/DVD ....
Iemand anders misschien een idee hoe ik zonder beeld toch mijn PC naar een ander herstelpunt kan terugzetten of hoe mijn muis te kunnen gebruiken in veilige modus? Wel vreemd hoor, wat heb je dan aan veilige modus als je niks kan aanklikken???

Bedankt!

ik ook niet heb alleen een recovery dvd van acer en heb xp gedownload en mijn eigen codé gebruikt

Volgens mij kun je , als je dat aanmeldscherm hebt met de iconen van de verschillende gebruikers, 1 of 2 x op ctrl-alt-delete drukken. Er verschijnt dan een "normaal" inlogvenster waar je handmatig gebruikersnaam en eventueel wachtwoord kunt ingeven.
IN dit venster kun je met de (alt) TAB toets heen en weer via toetsenbord.

Misschien is dit nog een optie voor je.

Nee dus, want mijn toetsenbord doet niks.
Heb inmiddels wel een ander muis aangesloten, met snoer en groene aansluiting alleen die cursor wil maar niet bewegen .....
Iemand nog een idee?
In VGA mode zie ik wel mijn pictogrammen en achtergrond enzo, amar ik kan niks doen omdat de muis en het toetsenbord niet willen werken?? Toetsenbord is trouwens niet draadloos!

Laatst bewerkt:
Nee dus, want mijn toetsenbord doet niks.
Heb inmiddels wel een ander muis aangesloten, met snoer en groene aansluiting alleen die cursor wil maar niet bewegen .....
Iemand nog een idee?
In VGA mode zie ik wel mijn pictogrammen en achtergrond enzo, amar ik kan niks doen omdat de muis en het toetsenbord niet willen werken?? Toetsenbord is trouwens niet draadloos!

ken je iemand dan die een installatie van xp of vista heeft anders kan je het vragen of je het mag lenen voor een schone installatie

Dat zal wel moeten ben ik bang, want zelfs met een antieke (hehe) muis gebeurd er helemaal niks :(

gebruik je xp of vista??
ik kan je wel een link geven naar een nederlandse xp home edition om tedownloaden ik wil dit dan wel liever e-mail

XP, een kennis van me is aan het helpen en denkt dat het mogelijk een virus is, wat ervoor zorgt dat al bij het opstarten in veilige modus de muis en toetsenbord niet werken...

Laatst bewerkt:
Nieuwe installatie windows deed wonderen.
Iedereen bedankt voor de suggesties!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan