geen draadloosnetwerk meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter fjlv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fjlv

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Nadat ik de router en het modem weer na ca 3 weken heb ingeschakeld, moest ik de router,SWEEX, opnieuw installeren via het intoetsen op de browser van het tc ipadres en daarna het wachtwoord op 1 van de vaste PC's, op de laptop wil dit niet.
2 PC's met kabel aan router werken nu weer op internet maar mijn laptop kan geen draadloze netwerken vinden. Heb opnieuw herstellen netwerkverbinding gekozen.
Krijg melding om schakelaar voor draadloosnetwerk aan te zetten. Op mijn HP Compaq presario C300 laptop kan ik geen schakelaar vinden.
Automatische toekenning TC IP adressen enz in ingeschakeld.
Ik denk dat het aan een instelling ligt, maar welke?
Wie weet hier antwoord op?

Het kan ook een toets combinatie zijn. Bij mijn dochter was het "ctrl 1". Maar dat zal merk afhankelijk zijn. Ik heb in de handleiding gezocht voordat ik het opgelost had.
Als het draadloos netwerk vanaf de laptop aan staat brand er meestal ook een symbooltje.

Erik

geen draadloosnetwerk

Het kan ook een toets combinatie zijn. Bij mijn dochter was het "ctrl 1". Maar dat zal merk afhankelijk zijn. Ik heb in de handleiding gezocht voordat ik het opgelost had.
Als het draadloos netwerk vanaf de laptop aan staat brand er meestal ook een symbooltje.

Erik

Dag Erik,

Bedankt voor de reactie. Ik heb alle combinaties met ctrl en FN met de PF 1 en andere toetsen geprobeerd denk ik. Helaas lukt het zo niet, Wat nu?

Volgens de handleiding op de HP-site zit de aan-/uitknop voor draadloze communicatie links naast de schakelaar om de laptop aan/uit te zetten. 't Is een vierkant knopje met een antenne-afbeelding.

Volgens de handleiding op de HP-site zit de aan-/uitknop voor draadloze communicatie links naast de schakelaar om de laptop aan/uit te zetten. 't Is een vierkant knopje met een antenne-afbeelding.

Bedankt voor de reactie.
Ik heb inmiddels via het pictogram rechtsonder de netwerkschakelaar digitaal op aangezet, stond op uit.
Bij herstellen netwerkverbindingen wpordt nu aangegeven dat het vernieuwen van het IP adres niet lukt. Welke instelling opwelke PC moet nu veranderd worden?

Nadat ik de router en het modem weer na ca 3 weken heb ingeschakeld, moest ik de router,SWEEX, opnieuw installeren via het intoetsen op de browser van het tc ipadres en daarna het wachtwoord op 1 van de vaste PC's, op de laptop wil dit niet.
2 PC's met kabel aan router werken nu weer op internet maar mijn laptop kan geen draadloze netwerken vinden. Heb opnieuw herstellen netwerkverbinding gekozen.
Krijg melding om schakelaar voor draadloosnetwerk aan te zetten. Op mijn HP Compaq presario C300 laptop kan ik geen schakelaar vinden.
Automatische toekenning TC IP adressen enz in ingeschakeld.
Ik denk dat het aan een instelling ligt, maar welke?
Wie weet hier antwoord op?

draadloosnetwerk

Het probleem is inmiddels opgelost.Een firewall bleek uiteindelijk in de weg te zitten.
Allemaal bedankt voor de reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan