Antivirus 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

DBollie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2009
Op mijn pc is ineens een exe.bestand van antivirus 360 geïnstalleerd. Automatisch gaat deze zogenaamd een scan draaien waarna je software moet downloaden. Daarnaast blokkeert deze het internetsurfen naar websites zoals deze of download sites van antispyware. In veilige modus van XP het exe.bestand kunnen verwijderen. Echter, de blokkades bij internetsurfen blijven. Wat te doen? Zie een printscreen in bijgaand attachement.

Ook op de pagina van Google staat onder de zoekbalk een melding dat Google een ongeregistreerde versie van antivirus 360 detecteert.

Bijlagen

Ik heb even voor je gegoogeld. Het programma "malwarebytes antimalware " gecombineerd met hitmanpro3 zouden het programma er weer af kunnen krijgen.
http://forum.fok.nl/topic/1245583 laatste opmerking.
Het is een malware-spyware programma.

HitmanPro2 is sowieso nix voor op een XP-pc, maar 3 schijnt weer wel lekker te werken. Maar zoals hierboven gezegd; doe eerst maar zonder.

Mijn advies?

online virusscan bij TrendMicro
Norton inruilen voor AVG Free (minstens zo goed, maar vraagt veel minder van je systeem)
malwarebytes antimalware installeren en scannen
SuperAntiSpyware installeren en scannen.

Denk dat je er dan wel bent...

HitmanPro2 is sowieso nix voor op een XP-pc, maar 3 schijnt weer wel lekker te werken. Maar zoals hierboven gezegd; doe eerst maar zonder.

Mijn advies?

online virusscan bij TrendMicro
Norton inruilen voor AVG Free (minstens zo goed, maar vraagt veel minder van je systeem)
malwarebytes antimalware installeren en scannen
SuperAntiSpyware installeren en scannen.

Denk dat je er dan wel bent...

:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan