HDX4 video converter verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mielcouvee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2009
Hoe kan ik dat vervelende programma HDX4 video converter verwijderen uit mijn PC Vista besturings systeem.
Weet niet hoe het er in is gekomen en er uit halen kan ik niks van vinden.Heeft iemand een goede tip voor me ..alvast bedank
:evil:

DE OPLOSING IS GEVONDEN.

Heb een programma geinstalleerd
Foto's op TV Deluxe Versie 7.0 NL
Hier zit het probleem in. Na verwijderen hiervan was alles opgelost
Doe er je voordeel mee

Laatst bewerkt:
Bij mij bleek het te liggen aan een programma dat ik geïnstalleerd had, namelijk "Foto's op TV DeLuxe 7". Door mijn hele computer te doorzoeken kwam ik erachter dat het in dit programma zat en na het verwijderen van het programma was de melding ook weg.

Heb jij dit programma ook geïnstalleerd?

(Ik heb trouwens door gebrek aan tijd nog niet kunnen proberen het programma opnieuw te installeren, want ik wil het wel graag gaan gebruiken, en hoop dat dit kan zonder steeds die melding te gebruiken.)

Bij mij bleek het te liggen aan een programma dat ik geïnstalleerd had, namelijk "Foto's op TV DeLuxe 7". Door mijn hele computer te doorzoeken kwam ik erachter dat het in dit programma zat en na het verwijderen van het programma was de melding ook weg.

Heb jij dit programma ook geïnstalleerd?

(Ik heb trouwens door gebrek aan tijd nog niet kunnen proberen het programma opnieuw te installeren, want ik wil het wel graag gaan gebruiken, en hoop dat dit kan zonder steeds die melding te gebruiken.)

Hardstikke bedank ..perfect.
Inderdaad heb ik dat foto programma geinstalleerd maar het werkte slecht.
Probleem is opgelosthardstikke bedank

Ik heb een volledige versie van die decoder nodig om mijn foto's op tv te kunnen laten draaien .

Iemand raad hier mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan