Nieuwe Multimedia.

• Onderwerp starter Onderwerp starter AXAD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

AXAD

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Hallo,

Ik ben een student en zit op de middelbare school,
Ik weet absoluut niet of ik dit hier kwijt kan, maar ik probeer het gewoon:D
Ik heb geld gespaard voor nieuwe multi-media, om mee te gamen, films te kijken en televisie te kijken.
Mijn budget is niet groot maar toch zou je wel wat leuks met dit geld kunnen doen
(+- € 1250, mag wel wat meer zijn)
Hiervan wil ik graag een mooie televisie(liefst LCD, max 42 inch) of een beamer.
Ook moet ik daarbij een redelijke laptop hebben, of een desktop.
Deze moet minimaal CoD 4/6 runnen(een spel, dit is voor de genen die weten wat het is).
Ik heb geen flauw benul van of dit veel te weinig geld is, en hoe ik al die aansluitingen moet hebben om goede kwaliteit te hebben op mijn scherm, daarom vraag ik hier om advies.
Mijn Idee was dat ik gewoon op een formaat(scherm) kon tv kijken en gamen, zonder lagg en met redelijk goede kwaliteit.
Kan iemand mij helpen?

A.D

Oke,
Kan ik op deze tv ook full HD kijken?
Als ik een desktop koop, die ik zelf samen stel, hoe sluit ik die het beste aan op de tv?
Wat voor kabels heb ik hier voor nodig, kan ik dan HDMI/full HD kijken?(we schaffen waarschijnlijk binnenkort digitale televisie aan).
Moet ik nog andere dingen weten als ik mijn computer aansluit op een LCD Tv?

Laatst bewerkt:
Deze TV is helaas niet full HD, maar HDready.
met digitale tv ga je het verschil niet zien, alleen met HD, kanalen maar daar betaal je nog meer voor.

het liefst wil je de computer via HDMI aansluiten, maar dat hangt van de aansluiting op je videokaart af.

wil je COD spelen zou ik voor een goede videokaart zorgen,
de HD4850 en HD4870 zijn hier wel voor geschikt.

Deze TV is helaas niet full HD, maar HDready.
met digitale tv ga je het verschil niet zien, alleen met HD, kanalen maar daar betaal je nog meer voor.

het liefst wil je de computer via HDMI aansluiten, maar dat hangt van de aansluiting op je videokaart af.

wil je COD spelen zou ik voor een goede videokaart zorgen,
de HD4850 en HD4870 zijn hier wel voor geschikt.

Wat is het verschil tussen deze twee?
Wat zijn HD kanalen precies, zijn dit ook de Film1 en Eredivisie Live kanalen?
Inderdaad wil ik dan wel HDMI, wat voor video kaart moet ik dan hebben?
Natuurlijk is harde schijf, RAM en processor vermogen geen probleem, alleen weet ik niet precies wat voor geluids/video kaart er in mijn desktop moet.(NVDA Gforce 8800+ denk ik toch zeker wel)...
Het gaat dan wel wat meer kosten denk ik:rolleyes:

Wat is het verschil tussen deze twee?
Wat zijn HD kanalen precies, zijn dit ook de Film1 en Eredivisie Live kanalen?
Inderdaad wil ik dan wel HDMI, wat voor video kaart moet ik dan hebben?
Natuurlijk is harde schijf, RAM en processor vermogen geen probleem, alleen weet ik niet precies wat voor geluids/video kaart er in mijn desktop moet.(NVDA Gforce 8800+ denk ik toch zeker wel)...
Het gaat dan wel wat meer kosten denk ik:rolleyes:

je hebt digitale kanalen, die zijn iets beter als de kabel.
maar hier heb je nog niet per se een HDtv voor nodig om het verschil te zien.
de kanalen waar je wel een HDtv voor nodig hebt zijn bijvoorbeeld discoveryHD eurosportHD, eredivisie live en Film 1 zijn ook duur betaald, maar geen HD.
dus ik denk dat een HDready tv, zoals degene in de link goed genoeg voor jullie is.

verder dan videokaart,
het verschil tussen de 8800GTX, HD4850 en HD4870, is de snelheid prijs en nieuwheid.
met de HD4870 als snelste kaart. en natuurlijk tegelijk ook de duurste kaart.
maar dit is essentieel voor gamen, en zou ik toch de snelste nemen HD4870.
deze kunnen via DVI/HDMI aangesloten worden op je TV dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan