Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jobovvh

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2009
Hey,

Ik zoek een nieuwe PC, zonder muis toetsenbord monitor etc...
Ik heb niet zo veel verstand van computers, maar hij moet wel moderne spellen afspelen, zoals COD..

Als ik dan denk aan €500,- heb ik dan wat, of heb ik dan een flutpc...?

Zoja, als ik voor 500 euro een goede pc kan kopen, zouden jullie mij dan willen helpen?

Alvast bedankt, Job

lees dit eens,

dit

hier kan je nog de toetsenbord en muis en monitor vanaf halen.
en dan kan je extra investeren in de grafische kaart.

laat maar horen wat je hebt samengesteld

lees dit eens,

dit

hier kan je nog de toetsenbord en muis en monitor vanaf halen.
en dan kan je extra investeren in de grafische kaart.

laat maar horen wat je hebt samengesteld

Emile, dat is het hem juist, zoiets had ik al geprobeerd, maar snap echt niet wat het allemaal inhoud.. Geen idee wat ik bij moederbord moet doen enz.. Sorry, heb geen verstand van computers, dat is het hem juist dat ik hier ben gekomen.

Gr Job

eigenlijk een flut pc.
Zeker met legale windows.
Gezien de prijzen op dit moment moet je toch denken aan een euro of 800 voor een goede game-pc.
Daaronder moet je keuzes maken en gaan bezuinigen. Verkeerde bezuinigingen dus.

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...uct[80745]=1&product[89327]=1&product[7517]=1

Ga je hier op bezuinigen, dan kom je in de slechtere videokaarten. Heb je nu een scherm kleiner dan 22 inch, dan kan je het doen, maar anders zou ik het je afraden.

oei,

nou ga er maar even vanuit dat die link van het goedkope basissysteem voor het grootste gedeelte wel oke is alleen de videokaart is wat minder, van het basissysteem. gelukkig heb jij een aantal onderdelen al thuis liggen.

dus van die link kan je
processor
geheugen
moederbord
harde schijf
brander
gewoon overnemen van die site.

maar dan moet je nog een dikke videokaart.
en een voeding met een iets hoger wattage.

als ik al die onderdelen zonder de onderdelen die jij hebt even bij elkaar op tel,
houdt je nog 180 euro over voor een videokaart.

dan zou ik een HD radeon 4870 512 mb nemen

http://tweakers.net/pricewatch/218361/gigabyte-gv-r487-512h-b.html#tab:info

kost 170 euro

dan heb je voor 500 euro een leuk systeempje

Laatst bewerkt:
eigenlijk een flut pc.
Zeker met legale windows.
Gezien de prijzen op dit moment moet je toch denken aan een euro of 800 voor een goede game-pc.
Daaronder moet je keuzes maken en gaan bezuinigen. Verkeerde bezuinigingen dus.

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...uct[80745]=1&product[89327]=1&product[7517]=1

Ga je hier op bezuinigen, dan kom je in de slechtere videokaarten. Heb je nu een scherm kleiner dan 22 inch, dan kan je het doen, maar anders zou ik het je afraden.

Als ik aan een ''Goede Gamepc'' denk, is dat een pc dat COD kan draaien, of een pc die supersnel is enz, en volgensmij is mijn beeldscherm wel kleiner dan 22 inch, ik had een standaard Dell Dimension 5100 gekocht, relatief oude pc.

oei,

nou ga er maar even vanuit dat die link van het goedkope basissysteem voor het grootste gedeelte wel oke is alleen de videokaart is wat minder, van het basissysteem. gelukkig heb jij een aantal onderdelen al thuis liggen.

dus van die link kan je
processor
geheugen
moederbord
harde schijf
brander
gewoon overnemen van die site.

maar dan moet je nog een dikke videokaart.
en een voeding met een iets hoger wattage.

als ik al die onderdelen zonder de onderdelen die jij hebt even bij elkaar op tel,
houdt je nog 180 euro over voor een videokaart.

dan zou ik een HD radeon 4870 512 mb nemen

http://tweakers.net/pricewatch/218361/gigabyte-gv-r487-512h-b.html#tab:info

kost 170 euro

dan heb je voor 500 euro een leuk systeempje

Ik bestel die dingen en kan dat zelf in mijn pc zetten ofzo?

dus je hebt al een behuizing,

ja je kan alles zomaar in je huidige behuizing schroeven.

moederbord
processor
geheugen
harde schijf (misschien heb je die zelf wel?)
voeding
videokaart

allemaal in je huidige behuizing te plaatsen, mits het een normale groote is
en niet zo'n platte pc, misschien kun je nog een link of foto van je behuizing geven.

Laatst bewerkt:
dus je hebt al een behuizing,

moederbord
processor
geheugen
harde schijf
voeding
videokaart

allemaal in je huidige behuizing te plaatsen, mits het een normale groote is
en niet zo'n platte pc, misschien kun je nog een link van je behuizing geven.

Als je [URL="http://www.alsplace.com/home/img/mac/about_comps/dell_5100/left_oblique.jpg]dit[/URL] bedoelt.?

Ik heb een dell dimension 5100

Zie hierboven, een ''echte''' game pc wil ik niet , alleen 1 die bijv cod kan draaien. Daar hoef ik toch geen peperdure pc voor?
............ en zo zijn we (bijvoorbeeld) weer bij de machine waar je nog 1 euro over houdt voor een ijsje.

want het systeem wat ik aangeef voldoet niet pasja?

moederbord
processor
geheugen
harde schijf (misschien heb je die zelf wel?)
voeding
videokaart

allemaal in je huidige behuizing te plaatsen.

Laatst bewerkt:
Ik vind daar niets mis mee, daarom gebruikte ik in mijn vorige posting ook het woord "bijvoorbeeld". Het door jou geplaatstre systeem, alsmede het door mij geplaatste dingetje, maken deel uit van (denk ik) van een tiental systemen in die prijsklasse. De een heeft een processor met één of twee tandjes hoger, de ander weer een videokaart met één of twee tandjes meer.

Ik heb weinig verstand van gaming, maar toen ik even de specs van genoemde game bekeek, zag ik dat die nu niet bepaald hoog waren.

Laatst bewerkt:
Hey ja ik heb nog een harde schijf, net laten resetten, alle rotzooi eraf, dus die is zo goed als nieuw...

moederbord
processor
geheugen
voeding
videokaart

Deze heb ik dus nog nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan