windows nederlands naar arabic

Status
Niet open voor verdere reacties.

delkash

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2008
hallo iedreen ik heb een laptop en ik heb nederlands vertaling ik wil graag arabic want
die laptop ga ik aan iemand geven die araic kan en niet nederlands:D:o

dus hoe doe je dat?

languagepack downloaden,

bij mijn weten kan dat alleen op vista ultimate, maar je kan proberen ook voor jouw versie te downloaden.

f08tm01.jpg

maar krijg ik het dan zo? :D

Heb je vista of XP?

Vista--> raad ik vistalizator aan (zelf ook gebruikt, let wel: voor Arabic lijkt het me verstandig mode 'internal' te gebruiken ;) maar dat zie je vanzelf wel)
XP ---> ff Googlen ;);););)

Laatst bewerkt:
Nee Voor XP bestaat alleen Miu.
volgensmij zit daar geen Arabic bij ...

Dan zal de enige optie die overblijft (voor XP betreft dat althans ;) ) opnieuw installeren overblijven met een (gedownloade) Arabische versie van XP die je installeert met je eigen licentie (of werkt dat niet??)

dan zal ik windows vista kopen :D:D ik moet nog laptop kopen maar je kan alltijd voor breid zijn :cool::D:D

ga even na www.google.nl en typ daar in winxp mui pack arabic hier zou je dan wel ergens een language pack vinden in jouw taal.

Greetz ,

Thabomb

How can I acquire Windows MUI?
The Windows XP/2000 MUI is sold only through Volume Licensing programs such as the Microsoft Open License Program (MOLP/Open), Select, and Enterprise agreement (or with a new computer as an OEM version at customer request). It is not available through retail channels
Bron: http://msdn.microsoft.com/nl-nl/goglobal/bb688178(en-us).aspx

Cumulative Help Update for Microsoft Windows XP Multilingual User Interface (MUI) Pack (KB841625)
Many enterprise customers have deployed the Windows XP Multilingual User Interface Pack in their corporations as a way to ease desktop administration and reduce desktop management costs in multilingual computing environments.

Microsoft has provided an update to the Help system that includes important new information for customers who have deployed this version of Windows XP. This update contains important security information and updates as will as documentation for new features that ship with Windows XP Service Pack 2 (SP2).

For more information about this update, see Microsoft Knowledge Base article 841625.

Dat is een update voor als je 't MUI al in je bezit hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan